Ik neem aan dat jullie ook wat logica op school gehad hebben. Met "als" en "dan" kan je alles bewijzen, beter tot de feiten beperken. En, wat dat eerlijk blijven betreft, zowat iedereen vindt dat het terecht is dat KVK in 1ste blijft, alleen de SVZW-supporters niet.
Dit komt enkel omdat KVK in het begin van het seizoen compleet onterecht gehyped werd omwille van het zogezegde fris en aanvallend voetbal, maar de feiten liegen er niet om.
- Jullie zijn er in geslaagd om 37 doelpunten te maken in 34 wedstrijden. Dat is zeer zwak te noemen en duidt niet echt op fris, aanvallend voetbal
- Jullie zijn er slechts 2 keer ingeslaagd om met meer dan 1 doelpunt verschil te winnen. Dat is schrijnend te noemen en duidt alweer niet op fris, aanvallend voetbal.
- Verder hebben jullie het hele seizoen de calimero afgegeven in verband met scheidsrechterlijke dwalingen terwijl jullie toch 6strafschoppen hebben gekregen en daarmee 4e in de stand zijn. Ik weet mij er zelfs al 1 te herinneren tegen ons die compleet onterecht was. Wij hebben er 4 gekregen waarvan GEEN enkele onterechte en ik kan waarschijnlijk 6 a 7 fases opnoemen waarin we een strafschap ontnomen zijn (onder andere in Kortrijk)
- Verder zijn jullie er ook weer in geslaagd om meer dan eens negatief in het nieuws te komen omwille van het crapuleuze gedrag van de supporters.
Dus naast het feit dat de redding in vraag mag gesteld worden is het een FEIT dat KVK zeker geen aanwinst is voor eerste klasse.