Over voetbal dus:
Capon en Ciman volgend seizoen niet meer bij KVK. De gevaren van de huurpolitiek :
Ik lees daar niet in dat Ciman volgend jaar niet meer bij KVK speelt, enkel dat hij niet meer verhuurd wordt. Over Capon zal niemand bij KVK een traan laten.
En wat de huurpolitiek betreft, ik ben er ook niet voor, vooral omdat ik het competitievervalsing vind, maar alle middenmotors lijken het te doen, enkele dagen geleden bleek dat ook SVZW er niet vies meer van is. Tot zover langetermijnpolitiek ...
Voor 1 keer moet ik een veekaa-supporter gelijk geven...
De huur van Traor? zonder aankoopclausule en met speelverbod tegen Standard is ronduit beschamend en Essevee onwaardig.
Zijn ze na de slechte terugronde aan 't panikeren in onze bestuurskamer misschien?
So long langetermijnpolitiek!
Kerel, wees eens serieus. Er komt ??n speler met huurcontract en ge zijt aan het panikeren, niet het bestuur. Komaan zeg. KVK had een half basiselftal staan dat gehuurd was. Dat is een groot verschil met een speler extra hebben die gehuurd is. Elke ploeg heeft gehuurde spelers, maar diegene die op het veld staan zijn dan over het algemeen wel eigen spelers. Ik ging gisteren nog schrijven dat het een idiote vergelijking was van X-man (die ik anders wel apprecieer), en dan komt gij af dat ge hem gelijk geeft. ale, komaan... Ondertussen zijn er ook al 4 of 5 andere spelers aangekocht he.
Zeg jij me dan eens wat wij bij deze transfer te winnen hebben?!
Als ie goed presteert heb je er voor volgend seizoen niets aan, als ie slecht presteert heb je er zelfs dit seizoen al niets aan.
Nee, ik blij erbij, de enige die iets wint bij deze transfer zijn de rouches.
En als je een gans seizoen hebt zitten kakken op de veekaa omdat ze met gehuurde spelers werken, dan moet je nu niet gaan doen als zou het de normaalste zaak van de wereld zijn als wij ook beginnen spelers te huren. Bovendien lijkt uw geheugen ook niet bepaald meer fris te zijn. Een Taravel in zijn eerste seizoen bij ons en Lyng zijn / waren ook gehuurd van Rijsel. ( Al kan ik erin komen dat we spelers huren van STERKERE buitenlandse ploegen, maar dan wel liefst met een aankoopclausule. )
Hoe dan ook, voor mij blijft het een klotetransfer en hebben ze zich bij ons laten rollen.