http://www.sv5381.be/persconferentie_rafa1.jpgEr was inderdaad iemand aanwezig van Portsmouth, verslag volgt op SV5381.
Citaat van: Rafa op juli 09, 2008, 12:27:45 amhttp://www.sv5381.be/persconferentie_rafa1.jpgEr was inderdaad iemand aanwezig van Portsmouth, verslag volgt op SV5381.By the way, klasse van jullie om alles zo vlug op jullie site te zetten, respect.
1e en 2e uitrusting is knap. Veel mooier dan vorig jaar. Wat betreft de 3e uitrusting, esthetisch gezien kan ik niet wennen aan een combinatie van rood en groen in eenzelfde kledingstuk. En deze uitrusting bevestigt dit alleen maar.
Ik vind de nieuwe truitjes niet mis, maar vind ze overwegend rood-wit en had liever een mooier groen gezien. De derde uitrusting zou ik graag eens zien bij een speler. Een voetbalshirt geshowd door een vrouw, heeft niet datzelfde cachet als een shirt, geshowd door een mannelijke voetballer. En... ik mis nog steeds het prachtige schouderlogo van twee jaar geleden
Citaat van: Bart op juli 09, 2008, 09:16:23 amCitaat van: Kartouch op juli 09, 2008, 02:04:25 amIk vind de nieuwe truitjes niet mis, maar vind ze overwegend rood-wit en had liever een mooier groen gezien. De derde uitrusting zou ik graag eens zien bij een speler. Een voetbalshirt geshowd door een vrouw, heeft niet datzelfde cachet als een shirt, geshowd door een mannelijke voetballer. En... ik mis nog steeds het prachtige schouderlogo van twee jaar geleden De eerste uitrusting is nu voor het derde seizoen wit en de tweede zwart. Dus niet echt iets om nu over te beginnen neuten , vind ik.Derde uitrusting is eindelijk niet meer blauw maar de kleuren die de club zelf bepaald heeft voor de supporters. Eigenlijk niet meer dan logisch dat dit dan ook in de uitrusting weer te vinden is.Bart liggen de rugnummers van alle nieuwkomers al vast ?
Citaat van: Kartouch op juli 09, 2008, 02:04:25 amIk vind de nieuwe truitjes niet mis, maar vind ze overwegend rood-wit en had liever een mooier groen gezien. De derde uitrusting zou ik graag eens zien bij een speler. Een voetbalshirt geshowd door een vrouw, heeft niet datzelfde cachet als een shirt, geshowd door een mannelijke voetballer. En... ik mis nog steeds het prachtige schouderlogo van twee jaar geleden De eerste uitrusting is nu voor het derde seizoen wit en de tweede zwart. Dus niet echt iets om nu over te beginnen neuten , vind ik.Derde uitrusting is eindelijk niet meer blauw maar de kleuren die de club zelf bepaald heeft voor de supporters. Eigenlijk niet meer dan logisch dat dit dan ook in de uitrusting weer te vinden is.