Auteur Topic: Persconferentie  (gelezen 24740 keer)

Crudo

• Gast
Re: Persconferentie
« Reactie #60 Gepost op: juli 09, 2008, 12:26:11 am »
Netjes  8) ik vind ze origineel en mooi + eindelijk is die kut gele streep weg

sv74

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: juli 09, 2008, 12:26:42 am »
Was er iemand van Portsmouth?

Rafa

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: juli 09, 2008, 12:27:45 am »
http://www.sv5381.be/persconferentie_rafa1.jpg

Er was inderdaad iemand aanwezig van Portsmouth, verslag volgt op SV5381.

sv74

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: juli 09, 2008, 12:29:41 am »

By the way, klasse van jullie om alles zo vlug op jullie site te zetten, respect.

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #64 Gepost op: juli 09, 2008, 12:32:55 am »
op de groepsfoto lijken de truitjes wel erg rood ten opzichte van groen  :o Maar in het geheel, tijdens een voetbalmatch, zal dat zeer schoon zijn  :)

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
« Reactie #65 Gepost op: juli 09, 2008, 12:40:01 am »

By the way, klasse van jullie om alles zo vlug op jullie site te zetten, respect.

Bedankt, ik kan mij voorstellen hoe nieuwsgierig de meeste hier zijn, het zou dus dom zijn om gewoon ons bed te gaan opzoeken terwijl jullie hier droog zitten...

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
« Reactie #66 Gepost op: juli 09, 2008, 01:18:41 am »
Voila, nog een kleine lading er bij.

Offline Kartouch

• Leden
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
« Reactie #67 Gepost op: juli 09, 2008, 02:04:25 am »
Ik vind de nieuwe truitjes niet mis, maar vind ze overwegend rood-wit en had liever een mooier groen gezien. De derde uitrusting zou ik graag eens zien bij een speler. Een voetbalshirt geshowd door een vrouw, heeft niet datzelfde cachet als een shirt, geshowd door een mannelijke voetballer. En... ik mis nog steeds het prachtige schouderlogo van twee jaar geleden  :-\
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline jowanie

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: juli 09, 2008, 05:16:07 am »
1e en 2e uitrusting is knap. Veel mooier dan vorig jaar. Wat betreft de 3e uitrusting, esthetisch gezien kan ik niet wennen aan een combinatie van rood en groen in eenzelfde kledingstuk. En deze uitrusting bevestigt dit alleen maar.

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #69 Gepost op: juli 09, 2008, 06:35:52 am »
1e en 2e uitrusting is knap. Veel mooier dan vorig jaar. Wat betreft de 3e uitrusting, esthetisch gezien kan ik niet wennen aan een combinatie van rood en groen in eenzelfde kledingstuk. En deze uitrusting bevestigt dit alleen maar.

Ik vind dat het rood wat donkerder mag. in dat geval kan een combinatie rood-groen mooi zijn. Zie naar Barca en de portugese nationale ploeg waar ze een donker rood gebruiken.
Nu ja. vreemde shirts met die band. Het is alsof ze allemaal kapitein zijn. Maar het is wel origineel

Offline Wouter

• Leden
« Reactie #70 Gepost op: juli 09, 2008, 08:35:07 am »
Om eerlijk te zijn, het uitzicht van die truitjes is voor mij totaal niet belangrijk. Drie jaar geleden werden de onze (ietwat terecht) uitgeroepen tot de lelijkste in eerste klasse, maar geen haan die er naar kraaide want wij speelden het meest frisse en vernieuwende voetbal toen. Ik hoop dat we dit dit seizoen opnieuw kunnen zeggen.
Ik vind trouwens dat het er qua esthetiek wel door kan :)

Bart

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: juli 09, 2008, 09:13:50 am »
Ik vind de truitjes geslaagd.
De persconferentie stak goed in elkaar.

Bart

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: juli 09, 2008, 09:16:23 am »
Ik vind de nieuwe truitjes niet mis, maar vind ze overwegend rood-wit en had liever een mooier groen gezien. De derde uitrusting zou ik graag eens zien bij een speler. Een voetbalshirt geshowd door een vrouw, heeft niet datzelfde cachet als een shirt, geshowd door een mannelijke voetballer. En... ik mis nog steeds het prachtige schouderlogo van twee jaar geleden  :-\

De eerste uitrusting is nu voor het derde seizoen wit en de tweede zwart. Dus niet echt iets om nu over te beginnen neuten, vind ik.
Derde uitrusting is eindelijk niet meer blauw maar de kleuren die de club zelf bepaald heeft voor de supporters. Eigenlijk niet meer dan logisch dat dit dan ook in de uitrusting weer te vinden is.

Bart

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: juli 09, 2008, 09:29:45 am »

De eerste uitrusting is nu voor het derde seizoen wit en de tweede zwart. Dus niet echt iets om nu over te beginnen neuten :D, vind ik.
Derde uitrusting is eindelijk niet meer blauw maar de kleuren die de club zelf bepaald heeft voor de supporters. Eigenlijk niet meer dan logisch dat dit dan ook in de uitrusting weer te vinden is.

Bart liggen de rugnummers van alle nieuwkomers al vast ? 

Volgens de persmap van gisteren zijn de nummers van de nieuwkomers:
3. Colpaert Steve - 9. Zerdab Zahir - 12. Matton Thomas - 15. Dachelet Miguel - 16. Berrier Franck - 17. Vazquez Gonzalez David 'Chapi' - 21. Neumayr Markus & 22. Van Der Kelen Stijn.

fox

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: juli 09, 2008, 09:39:20 am »
Ik vind de eerste uitrusting mooier als die van vorig jaar, de 2 echter vind ik op niet veel trekken.

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #75 Gepost op: juli 09, 2008, 10:10:06 am »
mooie truitjes alweer, alleen 3de tenue is totaal niet mooi.

Had liever ook msh eens zo meer die stretch truitjes, de tekeningen en lijnen zouden nog beter uitkomen.

Al bij al toch weer knap.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #76 Gepost op: juli 09, 2008, 10:28:15 am »
genoeg over de truitjes, wat is er allemaal gezegd geweest??

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #77 Gepost op: juli 09, 2008, 10:59:24 am »
Leye staat niet op de groepfoto's... jammer.

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #78 Gepost op: juli 09, 2008, 11:29:40 am »
Best wel knappe shirts opnieuw! chapeau.
derde outfit had beter geweest met een "portugal rood en groen"

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #79 Gepost op: juli 09, 2008, 11:51:30 am »
Wat me opvalt aan die foto van de nieuwe site (ziet er trouwens goed uit :)) is dat de banner bovenaan bezet is door spelers met de truitjes van het seizoen 2007-2008. Zullen die vervangen worden door spelers met de nieuwe truitjes?

En die Essevee4U-pas of zoiets, waarvoor dient die?