Auteur Topic: De eindeloze, nutteloze discussie...  (gelezen 40547 keer)

Sv Zulte Waregem

• Gast
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #140 Gepost op: december 19, 2008, 09:20:45 pm »
ja als je geband word kan ik niet reageren he  ;) duuh

Dju toch! Hoewel er natuurlijk niet veel te reageren viel, toch? Hoe dan ook, ik ben oprecht blij dat we nog eens verloren hebben (na drie gewonnen wedstrijden verdomme) zodat deze topic weer wat leven werd ingeblazen! Dankt u.

Offline clercqie

• Leden
    • Colono Boys
« Reactie #141 Gepost op: december 19, 2008, 09:35:17 pm »
hier heeft hij toch  wel gleijk!
dury heeft tactisch gefaald in kortrijk!

Crudo

• Gast
« Reactie #142 Gepost op: december 19, 2008, 09:56:57 pm »
idd, Dury krijgt van sommigen lof omdat hij met 4 spitsen speelt in de 2e helft. Ik vind dat gewoon dom, dom, dom... het middenveld verzoop zowaar nog meer

En ja, het is gewoon normaal dat we verliezen in Kortrijk, maar dat we daar 0 uitgespeelde kansen bij elkaar spelen is niet zo normaal meer.

Nuja, een coach kan ook wel eens een off day hebben zeker, al is het wel jammer dat dat nu juist weer gebeurt

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #143 Gepost op: december 20, 2008, 09:44:54 am »

Dury had niet zoveel keuze ook he. Colpaert geblesseerd, Matton geblesseerd Meert geschorst Matthys en Leye allebei licht geblesseerd en weinig getraind. Wie had Dury anders moeten opstellen?
Dachelet werd er af gehaald op het einde voor Coppin ( de 4de spits ), maar Dachelet zorgde (vooral ind e eerste helft ) er voor dat de spitsen van Kortrijk niet buitenspel liepen, dus hij was dinsdag niet veel waard, kan je hem evengoed vervagen door een spits.
Verder was het een ofday bij de andere spelers. Als zelfs Berrier zijn passen niet goed kon versturen jah...
Het is daarbij bij Kortirjk niet vanzelf gegaan he. Het is een groot verschil met bvb de match tegen Genk 2 weken terug. We hebben ze het wel moeilijk gemaakt maar goed. Eigenlijk trok die match nu es gewoon op geen zak.

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
« Reactie #144 Gepost op: december 20, 2008, 10:06:46 am »
ajaja arw zo persoonlijk naar mijn weten mag je geen persoonlijke verwijten doen op dit forum  ;D

voor derest bedankt breeza

ja jongens dury heeft gefaald in kortrijk!!
waar was onze meester van tactiek nu?

Je hoeft mij niet te bedanken. Ik geef je gewoon een tweede kans en hoop dat je er uit geleerd hebt. Je hebt nu zelfs de touwen in eigen handen, laat dit zo even blijven...

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #145 Gepost op: december 20, 2008, 10:45:37 am »
Ok Dury heeft met zijn tacktiek gefaald, maar die kan toch nie elke match op rij winnen? Niemand is perfect.
Als Dury naar een andere club zou gaan, zouden jullie nogal verschieten.
SV TILL I DIE

Offline gunther

• Leden
« Reactie #146 Gepost op: december 20, 2008, 12:25:41 pm »

Dury had niet zoveel keuze ook he. Colpaert geblesseerd, Matton geblesseerd Meert geschorst Matthys en Leye allebei licht geblesseerd en weinig getraind. Wie had Dury anders moeten opstellen?
Dachelet werd er af gehaald op het einde voor Coppin ( de 4de spits ), maar Dachelet zorgde (vooral ind e eerste helft ) er voor dat de spitsen van Kortrijk niet buitenspel liepen, dus hij was dinsdag niet veel waard, kan je hem evengoed vervagen door een spits.
Verder was het een ofday bij de andere spelers. Als zelfs Berrier zijn passen niet goed kon versturen jah...
Het is daarbij bij Kortirjk niet vanzelf gegaan he. Het is een groot verschil met bvb de match tegen Genk 2 weken terug. We hebben ze het wel moeilijk gemaakt maar goed. Eigenlijk trok die match nu es gewoon op geen zak.

wil toch ook nog eens mijn visie geven:

Pro:
- idd veel blessures, ziekte.
- Dury wilde vooral de nul houden aan de rust en rekende er op om in de 2de helft met het inbrengen van Subo et Mathys Klootrik te kunnen pijn doen
- Dury constant uit dug-out met zijne sjaal, nu nog iets losser en t'is nen ?chten

Contra:
- waarom werkte Dury zich dan nie in een ferme underdogpositie voor de match, gezien die blessures
- vanwaar plots al die blessures?
- blijkbaar klikt het tussen Dhaene en Dachelet meer dan met Chapi...
- wanneer men ziet dat demets uitviel, moest men direct Subotic brengen, in een 2 spitsensysteem. kan beter targetman spelen dan Leye.
- Om die nummer 7 af te weren had men beter misschien Vanzundert (ipv Mutombo, die al x keer bewees geen rechtsmid te zijn) gebracht (meer duelkracht, meer bewust van de derby)
- Reina-Buysse klikt nie, werd al bewezen in Dender!

Had men een alles-of-niks-spel moeten spelen van in het begin met de kans evt dik op de doos te krijgen?
Kan Dury zijn behoudende taktiek dan ook wel snappen. Maar het uitvallen van demets is nie tactisch uitgebuit geweest.

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #147 Gepost op: december 20, 2008, 02:16:51 pm »
Ok Dury heeft met zijn tacktiek gefaald, maar die kan toch nie elke match op rij winnen? Niemand is perfect.
Als Dury naar een andere club zou gaan, zouden jullie nogal verschieten.

we zouden wel even verschieten, maar dan zou er een andere trainer komen. waarmee we dan ook weer zouden wedstrijden winnen , verliezen en gelijkspelen.

net zoals dat bij ALLE andere ploegsporten gebeurt als er trainers, of spelers vertrekken of bijkomen of vervangen worden.

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #148 Gepost op: februari 24, 2009, 09:48:36 am »
fox je begrijpt het echt niet he. we zullen eens verder spreken op het einde van het seizoen.kijken of je me nog zo ga afbreken. ???

Ok, that's a deal. Laten we het verderzetten van deze topic uitstellen tot bvb ten minste na de winterstop. ok? ;)

:) :) :) :) :)

sv74

• Gast
« Reactie #149 Gepost op: februari 24, 2009, 04:24:18 pm »
Het nieuwe stadion zal ooit de Francky Dury Arena gedoopt worden ! En dat VOLLEDIG TERECHT!!

No way, de naam Regenboogstadion wil ik het liefst behouden.

CB06_boy

• Gast
« Reactie #150 Gepost op: februari 24, 2009, 04:58:10 pm »
Het nieuwe stadion zal ooit de Francky Dury Arena gedoopt worden ! En dat VOLLEDIG TERECHT!!

niet beginnen overdrijven ?, regenboogstadion moet gewoon als naam blijven behouden worden...

fox

• Gast
« Reactie #151 Gepost op: februari 24, 2009, 05:06:00 pm »

niet beginnen overdrijven ?, regenboogstadion moet gewoon als naam blijven behouden worden...

Vergeet dat maar!  Juist zoals in Genk en op vele andere plaatsen zal het stadion een commerci?le naam krijgen.  Waarom niet, als het maar poen opbrengt!!  Al dat nostalgisch gedoe is tegen de commerce!!

Het wordt gewoonweg het BAAAAAAVIKKKKKKKKKK SSSSSSSSSSSSSUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRPILS stadion.

Offline Wouter

• Leden
« Reactie #152 Gepost op: februari 24, 2009, 05:11:45 pm »
Ok de 'Kleerhandel Saint Jacques'-Dome

Offline die hard esseveeƫr

• Leden
« Reactie #153 Gepost op: februari 24, 2009, 06:01:49 pm »
Of de bakkerij Platteau-tempel!
Of het goed gezien-stadion!
Of de Spuntini-kuip!
Of als het er dan toch nog zou van komen tijdens deze legislatuur, naar onze schepen van sport : de Chantal Coussement-arena!
Vul maar aan...

Offline Nico the master

• Leden
« Reactie #154 Gepost op: februari 24, 2009, 06:44:53 pm »
Of de bakkerij Platteau-tempel!
Of het goed gezien-stadion!
Of de Spuntini-kuip!
Of als het er dan toch nog zou van komen tijdens deze legislatuur, naar onze schepen van sport : de Chantal Coussement-arena!
Vul maar aan...

Moederrrr Jeanne? :)

Offline jenske

• Leden
    • Jong Anzegem
« Reactie #155 Gepost op: februari 25, 2009, 12:08:09 am »
Gewoon het BIK-STADIUM.  En dan zijn alle supporters BIKY burgers...

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
« Reactie #156 Gepost op: februari 25, 2009, 07:40:57 am »
En nu misschien terug on-topic? Dank u...

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #157 Gepost op: februari 27, 2009, 01:29:09 pm »
Heb altijd Dury blijven steunen
SV TILL I DIE

Offline dot

• Leden
« Reactie #158 Gepost op: februari 27, 2009, 03:07:28 pm »
Verloren gewaande talenten? Matton speelde vorige jaar ook goed.
Neus voor talent? Lijkt me eerder scouting (natuurlijk ergens in samenspraak met trainer) en Berrier heeft in begin lang op bank gezeten.
Niet dat ik anti-Dury ben, maar artikel slaat nergens op. Roelandts is inderdaad terug opengebloeid dat klopt wel.

Offline dot

• Leden
« Reactie #159 Gepost op: februari 27, 2009, 07:57:42 pm »
Verloren gewaande talenten? Matton speelde vorige jaar ook goed.
Neus voor talent? Lijkt me eerder scouting (natuurlijk ergens in samenspraak met trainer) en Berrier heeft in begin lang op bank gezeten.
Niet dat ik anti-Dury ben, maar artikel slaat nergens op. Roelandts is inderdaad terug opengebloeid dat klopt wel.

Zoals gezegd... tot spijt van....  wie het schoentje past....

PS : Past = passed ; the future = bright !
Mag ik vragen wat dat ermee te maken heeft? Sorry maar als je op mn posts gaat replyen doe dan tenminste op inhoud, kom dan tenminste met tegenargumenten.
Excuseer dat ik even kritisch dit artikel lees, zou hier leuk forumpje worden mochten het allemaal ja-knikkers zijn.

Sommigen onder jullie moeten hier echt eens beginnen snappen dat niet iedereen 100 procent pro-dury is (heb nu weer niet gezegd dat ik anti ben h?), los van kleuren. Zo heb ik sommige spelers ook liever dan anderen, ongetwijfeld voor jullie ook het geval.
« Laatst bewerkt op: februari 27, 2009, 08:02:46 pm door dot »