Auteur Topic: De eindeloze, nutteloze discussie...  (gelezen 40510 keer)

Offline die hard esseveeër

• Leden
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #180 Gepost op: mei 20, 2009, 08:38:22 am »
Toch leuk om dit nog eens te lezen, er zat er een paar h??l ver naast en kregen zowaar een kaakslag van Dury en zijn ploeg.

this waar en dit allemaal door franck berrier, taravel, roelands, dhaene, minne, matton, stijn meert, nfor, colpaert, buysse, met andere woorden we hebben gewoon een hele sterke ploeg mijn felicitaties gaan naar scouting beleid!!
had hij alles uit de ploeg gehaald dan speelden we nu voor europees  ;)

wat ik hiermee wil zeggen je kant altijd commentaar geven. wees blij dat de anderen geen gelijk hadden!! en kzou nie weten waarom de supporters een kaakslag van dury zouden krijgen this gvd zijn werk !!

Mss heeft hij idd niet alles uit de ploeg gehaald, vergeten we de zwakke vertoning in Charleroi (vierde plek lag voor het grijpen) en de uitschakeling in de beker niet tegen amateurploeg RC Mechelen...

Ok ik snap het al, bij jouw is het glas niet halfvol, maar halfleeg. Met zo'n ingesteldheid moet het ieder seizoen een zware teleurstelling zijn voor jouw...  :'(
Superjood had op zijn rapport op school waarschijnlijk ook altijd 100% en was zwaar teleurgesteld die ene keer toen ie maar 98,3% haalde...  ::)

Offline deltas

• Leden
« Reactie #181 Gepost op: mei 20, 2009, 10:42:56 am »
ik heb gewoon een reactie gezet gwn om het feit dat jij nu trg die NUTTELOZE discusie opgang brengt!
natuurlijk ben ik tevreden van het seizoen en ja ik moest mijn mening herzien over dury hij heeft jammer genoeg voor mij en nog andere supporters zijn gelijk gehaald tegen over ons de kritische daarvoor niet slechtere supporters!! ik ben geen fan van dury dus ik ga snel het slechte van hem zeggen net zoals jullie overdreven fan zijn van hem en altijd het goeie van hem zeggen ! leer er mee leven dat er ook supporters zijn die niet aan dury zijn!!
degene die mis waren onder andere ik hebben niets meer gezet over dury omdat de ploeg goed draait !!
in onze ogen (de supperters die niet aan dury zijn) hebben we gewoon een hele goede ploeg die enorm goed samenhangt en zo zijn goede prestaties behaalt !
essevee = essevee
en dury = dury
zonder dury is er nog essevee !!!

btw
aan de andere kant van de tribune hebben ze nooit gehoord dat er dury gescandeerd werd en dit bestigt zelf een fan van dury die ginder zat dus sry jongens maar zo luid was het niet  :) + degene die voor de krant de informatie geeft is een dury fan tuurlijk dat het erin komt dat men zijn naam scandeerde  ;) voor derest kan nie wachten tot het nieuwe seizoen begint !!

fox

• Gast
« Reactie #182 Gepost op: mei 20, 2009, 12:18:59 pm »
ik heb gewoon een reactie gezet gwn om het feit dat jij nu trg die NUTTELOZE discusie opgang brengt!
natuurlijk ben ik tevreden van het seizoen en ja ik moest mijn mening herzien over dury hij heeft jammer genoeg voor mij en nog andere supporters zijn gelijk gehaald tegen over ons de kritische daarvoor niet slechtere supporters!! ik ben geen fan van dury dus ik ga snel het slechte van hem zeggen net zoals jullie overdreven fan zijn van hem en altijd het goeie van hem zeggen ! leer er mee leven dat er ook supporters zijn die niet aan dury zijn!!
degene die mis waren onder andere ik hebben niets meer gezet over dury omdat de ploeg goed draait !!
in onze ogen (de supperters die niet aan dury zijn) hebben we gewoon een hele goede ploeg die enorm goed samenhangt en zo zijn goede prestaties behaalt !
essevee = essevee
en dury = dury

btw
aan de andere kant van de tribune hebben ze nooit gehoord dat er dury gescandeerd werd en dit bestigt zelf een fan van dury die ginder zat dus sry jongens maar zo luid was het niet  :) + degene die voor de krant de informatie geeft is een dury fan tuurlijk dat het erin komt dat men zijn naam scandeerde  ;) voor derest kan nie wachten tot het nieuwe seizoen begint !!

Man jij bent een triestig geval, meer valt daar niet over te zeggen. Je "bent" niet aan Dury. Hoe kan je nu in godsnaam niet aan iemand zijn die je niet eens kent. Dat moet je me toch eens uitleggen. Of "ben" je niet aan Dury omdat hij goeie resultaten haalt. All? zeg het nu eens. Waarom "ben" je niet aan Dury?

En ik geloof maar al te best dat je niet kan wachten tot het nieuwe seizoen begint. Dan kan je weer beginnen kankeren moesten we slecht beginnen.

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
« Reactie #183 Gepost op: mei 20, 2009, 12:27:01 pm »
Alles minimaliseren is natuurlijk ook een kust op zich, het niet 'kunnen' begrijpen natuurlijk ook...

Offline -JoNaThAn-

• Leden
« Reactie #184 Gepost op: mei 20, 2009, 04:48:07 pm »
Stuur PM's naar elkaar, maar bespaar mij/ons de gezellige onderonsjes.  ;)

Bwa, dient een forum toch voor? Mening geven, discussi?ren...

Tjah maar deze discussie is al 100 maal gevoerd, en telkens tevergeefs ... Bespaar je de moeite dus zou ik zeggen, er zullen er altijd tegenstanders van Dury zijn. Hoe goed of slecht het ook gaat.

Offline die hard esseveeër

• Leden
« Reactie #185 Gepost op: mei 20, 2009, 05:39:00 pm »
Discussi?ren doe je over of een speler al dan niet zou mogen starten. Ge kunt nie discussi?ren over het feit daje nu voor of tegen een persoon zijt...

Ik kan bepaalde spelers bij Essevee niet zien (mensen die mij kennen, weten wel wie ik bedoel...), terwijl bankzitters bij Essevee mijn persoonlijke favorieten zijn (Rudison, Eetu en Tarmo). Als jij dan zegt dat Rudi, Eetu en Tarmo prutsers zijn, zal ik het tegendeel proberen bewijzen.

Jammer dat veel mensen Dury afrekenen op zijn personaliteit ('t is een koppig baasje die soms eens arrogant durft uit de hoek komen, ook al beseft hij het niet altijd), maar daar kan je nu eenmaal niet over discussi?ren... Ga niet altijd akkoord met deltas of lg, maar meestal kan je er wel een mening uit halen die ze tenminste blijven verdedigen. Wat bij veel mensen niet het geval is...

Dus : on topic of PM.  ::)
Rudi, Eetu en Tarmo zijn prutsers! En nu aan u...  ;)

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #186 Gepost op: mei 20, 2009, 07:10:05 pm »
Toch leuk om dit nog eens te lezen, er zat er een paar h??l ver naast en kregen zowaar een kaakslag van Dury en zijn ploeg.

this waar en dit allemaal door franck berrier, taravel, roelands, dhaene, minne, matton, stijn meert, nfor, colpaert, buysse, met andere woorden we hebben gewoon een hele sterke ploeg mijn felicitaties gaan naar scouting beleid!!
had hij alles uit de ploeg gehaald dan speelden we nu voor europees  ;)

wat ik hiermee wil zeggen je kant altijd commentaar geven. wees blij dat de anderen geen gelijk hadden!! en kzou nie weten waarom de supporters een kaakslag van dury zouden krijgen this gvd zijn werk !!

Mss heeft hij idd niet alles uit de ploeg gehaald, vergeten we de zwakke vertoning in Charleroi (vierde plek lag voor het grijpen) en de uitschakeling in de beker niet tegen amateurploeg RC Mechelen...

met ONZE ploeg een VIJFDE plaats halen is op zich al UITSTEKEND.

met ONZE ploeg een paar jaar geleden de beker van belgie winnen is FANTASTISCH

maar om en vierde te worden in het klassement , en de bekerfinale halen (wat jij blijkbaar wou) is ONREALISTISCH , trouwens geen enkele ploeg kon dit dit seizoen. waar eindigden kv  mechelen en genk dit seizoen in het klassement juist ja ...

niks houdt je natuurlijk tegen om supporter te worden van bruhhe , anderlecht of standard (want zij halen "meestal" nog betere resultaten dan ons)

Offline superjood

• Leden
« Reactie #187 Gepost op: mei 20, 2009, 07:58:15 pm »
essevee = essevee
en dury = dury

btw

Man jij bent een triestig geval, meer valt daar niet over te zeggen. Je "bent" niet aan Dury. Hoe kan je nu in godsnaam niet aan iemand zijn die je niet eens kent. Dat moet je me toch eens uitleggen. Of "ben" je niet aan Dury omdat hij goeie resultaten haalt. All? zeg het nu eens. Waarom "ben" je niet aan Dury?

En ik geloof maar al te best dat je niet kan wachten tot het nieuwe seizoen begint. Dan kan je weer beginnen kankeren moesten we slecht beginnen.

F.D. niet kennen???  ::)  We hebben al genoeg kennis gemaakt met zijn streken, dat volstaat.  Enja, dat hij goede resultaten zou neergezet hebben tegen "toppers" allemaal goed en wel, dit brengt idd mss veel media-aandacht teweeg (maar daar is het mij toch allesins niet om te doen).  Maar als je de week erna onderuit gaat bij ??n of andere middenmoter (wat voor mij even belangrijk is, zou trouwens van weinig respect getuigen tegenover die tegenstander), dan stel ik mij daar toch vragen bij.  Wat veel mensen hier trouwens vergeten is, dat we die vijfde plaats grotendeels te danken hebben aan de wel erg zwakke competitie waarin we spelen.  Week na week haakte er wel iemand af bovenaan.

Offline geert

• Leden
  • Live the moment
« Reactie #188 Gepost op: mei 20, 2009, 09:11:51 pm »
essevee = essevee
en dury = dury

btw

btw

In Moeskroen de week ervoor werd Dury zijn naam ook al gescandeerd...

Offline deltas

• Leden
« Reactie #189 Gepost op: mei 21, 2009, 01:11:08 pm »
wrm zou ik naar brugghe, anderlecht of standaard moeten gaan omdat jij er niet tegen kan dat ik geen fan ben van dury ? ik heb al enkele keren gezegt dat hij uiteindelijk goed werk gelevert heeft al heeft dat in mijn ogen te maken met de sterke spelers die we hebben!! DAT IS MIJN MENING !!
en ik ben supporter van den essevee en nie van den trainer die we hebben in u geval als je tegen dury ben moet je niet komen? wel dat dury maar vlug voort ga dan meschien kan jij dan mee gaan met hem  ;D want jij bent geen fan van essevee maar van dury dus aub als hij weg gaat volg hem dan  ;)

en zoals ik al zij niet ik heb dit NUTTELOZE discussie terug geopend  :)

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #190 Gepost op: mei 21, 2009, 01:59:19 pm »
aan delta :

ikzelf ben ook geen "aanbidder" van dury, maar hij haalt het hoogst haalbare uit onze ploeg, en ik kan maar niet begrijpen waarom je een hekel hebt aan hem, en hem dus liever vandaag dan morgen zou zien vertrekken.

zeg dan inderdaad eens WAAROM je dury weg wilt , en WIE hem dan zou moeten vervangen (wat een logisch gevolg is als je hem weg wilt)

aan de resultaten kan het alleszins al niet liggen want die resultaten met onze ploeg en ons budget zijn na al die jaren schitterend.

misschien dan zijn omgang met supporters ? hoewel die supporters hem voor een groot stuk op handen dragen , zie maar het scanderen in moeskroen en in waregem van de supporters (hoewel dat dus gewoonweg ontkend of geminimaliseert wordt door een kleine minderheid)

en waardige vervangers delta ?

leekens ? franky van der elst ? heintje ? franky dekenne (ware het niet dat hij nu bij deinze trainer wordt  ;) ) ?

« Laatst bewerkt op: mei 21, 2009, 02:01:53 pm door svzw81 »

Offline Eden

• Leden
« Reactie #191 Gepost op: mei 21, 2009, 02:13:50 pm »
Admin, sluit aub eens dit topic, het wordt te belachelijk voor woorden ...

Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.[1]

De trol zaait onrust door mensen waar mogelijk tegen de haren in te strijken. Een trol op een niet-rokers-forum zal telkens weer beginnen over hoe prettig roken is. Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen of schijnargumenten te geven, met als enkel doel om gebruikers binnen de gemeenschap expres en bewust te frustreren.

Bron: WikiPedia
Lees meer...
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2009, 02:16:16 pm door Eden »

Offline -JoNaThAn-

• Leden
« Reactie #192 Gepost op: mei 21, 2009, 02:18:07 pm »
Idd, da spel mag ier toe. Telkens opnieuw dezelfde zinloze discussie.

Offline tomtom

• Leden
« Reactie #193 Gepost op: mei 21, 2009, 02:18:24 pm »
Waarom ik tegen Dury ben?

- omdat bij de eerste wedstrijden van de fusie, Arne Houtekier + Nathan D'Haemers + Pieter Merlier constant gepasseerd werden, iedereen kon zien dat deze drie absolute meerwaarde hadden.  Met als hoogtepunt de 80min durende opwarming van Houtekier in Torhout, zonder te mogen invallen.

Toen het publiek zijn naam begon te scanderen, werd de broer van Houtekier (tevens essevee-supporter) op het matje geroepen bij Dury, dat dit moest stoppen...

- de twee jaar dat we in tweede speelden en geen kampioen werden, en dat vergeten velen, was het voetbal echt flauw.  Altijd maar met die ene spits...  Toen het publiek zich begon te roeren moesten we maar naar "Real Madrid of Manchester gaan kijken"

- in 2004 moeten we naar het laatst geklasseerde Denderleeuw, opnieuw met die ene spits, het publiek werd dat beu en begon "wij willen voetbal zien", in de laatste minuut scoren we dat toch nog de 0-1, maar de supporters blijven dit roepen.  Waarop Dury met handgeklap richting tribune wuift, worden de supporters echt kwaad en roepen "dury buiten", waarop Dury zijn middenvinger opsteekt...

Dit zijn enkele anekdotes, en zo kan ik er nog 10 opsommen, ik moet die vent gewoon niet.  

Ik ga niet ontkennen dat hij een goeie trainer is, maar daarom moet ik niet zijn naam scanderen.  Het verleden heeft genoeg voor mij bewezen, dat als je resultaten belangrijker vindt dan het respect afdwingen, je club hopelijk niet in 3e of 4e klasse zakt, want dan zal het blijkbaar zonder jou zijn.

Het verleden heeft ook bewezen, dat ik langer supporter zal zijn van essevee, dan een trainer die daar op dat moment traint...

Crudo

• Gast
« Reactie #194 Gepost op: mei 21, 2009, 02:28:55 pm »
so what?

een trainer mag van mij de dikste lul zijn van de hele jupiler pro league, kan me allemaal niets schelen. dury haalt resultaten ?n goed voetbal, met het budget dat we hebben is de 5e plaats fantastisch

:-X

Offline tomtom

• Leden
« Reactie #195 Gepost op: mei 21, 2009, 02:35:37 pm »
dan was jij er niet bij in 4e klasse.

en mocht er ooit nog zoiets gebeuren met essevee zal het dus ook zonder u zijn.

want ik kan je verzekeren, in 4e zie je weinig goed voetbal, en weinig goeie resultaten...

Crudo

• Gast
« Reactie #196 Gepost op: mei 21, 2009, 02:37:48 pm »
dan was jij er niet bij in 4e klasse.

en mocht er ooit nog zoiets gebeuren met essevee zal het dus ook zonder u zijn.

want ik kan je verzekeren, in 4e zie je weinig goed voetbal, en weinig goeie resultaten...
thuiswedstrijden en dichte verplaatsingen ging ik heel vaak kijken dus mondje dicht

en toen was het voetbal niet goed nee, boeiend, we staan nu 5e in eerste klasse en dat op heel korte tijdspanne dus wat is je probleem eigenlijk

Offline -JoNaThAn-

• Leden
« Reactie #197 Gepost op: mei 21, 2009, 02:41:50 pm »
En we zijn weer begonnen ... ^^

Offline tomtom

• Leden
« Reactie #198 Gepost op: mei 21, 2009, 03:40:54 pm »
waarom moet ik vervangers geven?

ik heb de achterliggende redenen opgegeven waarom ik die vent niet moet, zoals je vroeg.

heb ik ooit gezegd dat hij een slechte trainer is?
en als ik dan toch namen zou moeten geven, zou ik graag beschikken over dezelfde middelen als mensen die een nieuwe trainer aanwerven, en niet zomaar op een of ander forum los uit de pols.

een naam die bvb uit het verleden wel mijn respect had, met dito resultaten is bvb Hasaert.

Offline superjood

• Leden
« Reactie #199 Gepost op: mei 22, 2009, 01:51:04 am »
Waarom ik tegen Dury ben?

- omdat bij de eerste wedstrijden van de fusie, Arne Houtekier + Nathan D'Haemers + Pieter Merlier constant gepasseerd werden, iedereen kon zien dat deze drie absolute meerwaarde hadden.  Met als hoogtepunt de 80min durende opwarming van Houtekier in Torhout, zonder te mogen invallen.

Toen het publiek zijn naam begon te scanderen, werd de broer van Houtekier (tevens essevee-supporter) op het matje geroepen bij Dury, dat dit moest stoppen...

- de twee jaar dat we in tweede speelden en geen kampioen werden, en dat vergeten velen, was het voetbal echt flauw.  Altijd maar met die ene spits...  Toen het publiek zich begon te roeren moesten we maar naar "Real Madrid of Manchester gaan kijken"

- in 2004 moeten we naar het laatst geklasseerde Denderleeuw, opnieuw met die ene spits, het publiek werd dat beu en begon "wij willen voetbal zien", in de laatste minuut scoren we dat toch nog de 0-1, maar de supporters blijven dit roepen.  Waarop Dury met handgeklap richting tribune wuift, worden de supporters echt kwaad en roepen "dury buiten", waarop Dury zijn middenvinger opsteekt...

Dit zijn enkele anekdotes, en zo kan ik er nog 10 opsommen, ik moet die vent gewoon niet.  

Ik ga niet ontkennen dat hij een goeie trainer is, maar daarom moet ik niet zijn naam scanderen.  Het verleden heeft genoeg voor mij bewezen, dat als je resultaten belangrijker vindt dan het respect afdwingen, je club hopelijk niet in 3e of 4e klasse zakt, want dan zal het blijkbaar zonder jou zijn.

Het verleden heeft ook bewezen, dat ik langer supporter zal zijn van essevee, dan een trainer die daar op dat moment traint...

Vergeten we ook het incident niet waarbij een wedstrijd eens later begon omdat niet alle supporters tijdig in het stadion waren, F.D. heeft toen na die bewuste wedstrijd flink van zijn oren gemaakt dat dit niet meer hoeft te gebeuren.  Respect voor de supporter: 0,0

Of de spelers die van F.D. niet naar het eetfestijn ten voordele van de jeugdwerking mochten gaan, omdat er ENKELE dagen later een wedstrijd op het programma stond, blijkbaar dacht de man dat hij al aan het trainen was in Madrid of Manchester...

Ik meen mij ook nog een zwaar incident te herinneren, eens tijdens een oefenwedstrijd in Wakken waar de brave man de ganse organisatie "te kakken" heeft gezet door met een beloftenelftal af te komen in tegenstelling tot eerdere beloftes.

Ik kan hier ook nog wel een tijdje doorgaan hoor...

Geef mij dan maar liever een achtste plaats met een trainer die beseft dat een club zijn supporters hard nodig heeft.  Dus ook voor mij liever vandaag dan morgen andere oorden opzoeken a.u.b.