Eerst even off topic betreffende dienen bull-shit over Dury:
Wat een gezwets hier allemaal...

Nee, Dury is absoluut niet mijn beste vriend, maar ik moet eerlijk toegeven dat ie jaar na jaar het maximum uit de groep gehaald heeft...
En voor wie het vergeten mocht zijn, ook de jaren v??r we in eerste zaten:
2001-2002 : kampioen in derde
2002-2003 : eindronde in ons eerste jaar in tweede
2003-2004 : na een ongelooflijk pechseizoen nipt naast de eindronde gegrepen
2004-2005 : kampioen in tweede
2006-2006 : 7de + BvB
2006-2007 : prachtige Europese campagne en zonder problemen erin gebleven
2007-2008 : 7de
En neen, ik volg hem al helemaal niet in al zijn gedachten en beslissingen.
Zo zou ik al v?

?l langer Minne terug in de ploeg gezien willen hebben; begreep ik ook al helemaal niet waarom Meert vorige week uit de ploeg moest; zie ik niet in waarom Neumayr eruit moest; zou ik Barrios eind vorig seizoen nooit gehouden hebben;... enz. enz. enz.
Maar feit is, dat HIJ die beslissingen moet nemen en niet ik en dat ik op 't einde van het seizoen nog nooit bedrogen ben uitgekomen.
ON TOPIC:
Spijtige nederlaag, we hadden zeker een puntje kunnen en misschien wel moeten pakken als je een dik kwartier voor tijd nog 1-2 voor staat.
O.K., over de 90 minuten was Westel beter, maar we hebben de kansen gehad en slikken 2, misschien wel 3 te vermijden goals.
We hebben dit seizoen echt nog geen enkel punt cadeau gehad...
Verder vond ik dat we eindigden met de ploeg die wat mij betreft had mogen starten: Minne i.p.v. VZ (al was ie ook niet echt je dat zaterdag, maar wat wil je als je na zijn nochtans prima voorbereiding op de bank verzeilt... ), Neumayr i.p.v. Barrios en Berrier op rechts en Matton centraal in plaats van een blijkbaar toch niet zo fitte Roelandts.
Ja, dus toch maar met 1 spits en 5 man op het middenveld, want daar wrong het schoentje zaterdagavond als ge't mij vraagt.