man man man
ja we hebben mooie jaren gehad en ja we hebben europees gespeeld en ja .....
STOP
verleden tijd allemaal

laatste 2 jaar trekt de voetbal van ons ploegske op nie veel meer sommige machen op niets (zoals tegen westerlo geweest was gewoon schandalig)
zoals ik al zei moest dury zo een top trainer zijn zoals fox en sommige hier beweren. waarom zit dury dan nog steeds in waregem?? want hij is toch oooo zo goed

ik heb het al eens vermeld en ik ga het nog eens doen.
ze vroegen eens aan de witte van gent waarom ze niet aan dury gedacht hebben als nieuwe trainer.
ZIJN ANTWOORD EN LEES HET ALLEMAAL ZEER GOED

TRAINERS ZOALS DURY ER LOPEN ER 100 IN EERSTE EN TWEEDE KLASSE!!
en dat jongens is de waarheid willen zien of niet

met de ploeg die we hebben moeten wer er meer kunnen uithalen daar ben ik zeker van maar als je iedere wedstrijd met een andere ploeg speelt hoe kan je dan in godsnaam een basisploeg vormen? waarom die domme zet van barrios in te brengen als basis speler? van blundert die nog steeds mag starten? matton op rechts? terwijl hij beter centraal speelt waarom lutte nog laten starten? heeft veel inzet maar hij haalt het niveau niet meer van het eerste sezoen!! en het is niet omdat je de 7 plaats haalt dat we een goede trainer hebben vorig jaar konden we veeeeel lager geindingd zijn ook met ons voetbal!!
dury word gewoon beschermt door het bestuur omdat ze zooo goede vriendjes zijn anders lag hij allang buiten!! als je iets tegen trainer van actie wil doen mag het niet van stewards om hem te beschermen heb ik toch nog nergens anders geweten dat je geen actie mag voeren tegen bestuur of trainers behalve bij ons!!
ze beschermen gewoon zichzelf waarom? omdat WIJ GELIJK HEBBEN !!
desondanks ben ik nog steeds een hele grote essevee supporter want ik sta achter de ploeg maar niet achter trainer!!