Dit forum zou moeten dienen om op een objectieve manier de zaken te bekijken! Verder zou het moeten dienen voor interessante nieuwtjes die we met elkaar delen. Waarvoor het zeker niet dient is om de ploeg met goedkoop argumentloos gezwets te proberen kelderen! Zo is het belachelijk dat iemand niet meer zou kunnen functioneren omwille van 'te lang in dienst' ! Oeverloos belachelijk is dit. En dat onze trainer streng is? Natuurlijk, dat moet ook zo! Noem mij 1 trainer met naam die dat niet is. Hij werkt met een meute jong volk. Enkel mits de nodige discipline kan je die in goede banen leiden. Ik denk dat dit in de Heizelcursus het eerste is dat ze daar ingepeperd krijgen.
Eerst en vooral ik las enkel eerste 5posts dus mocht ik in herhaling vallen, sorry :$
Net het omgekeerde, een forum dient om de zaken subjectief te bekijken, eigen meningen te geven.
Verder heeft mister f hier niet de intentie zijn ploeg te kelderen, maar vindt hij andere trainers waarschijnlijk meer geschikt.
Ik kan er ergens wel inkomen wat mister f zegt, alleen is het een beetje overdreven en zorgt zijn de wijze waarop hij het zegt ervoor dat hij zulke reacties krijgt.
Mijn mening:
Dury maakt inderdaad fouten en heeft inderdaad gebreken, maar ik ken niemand die altijd alles juist doet.
Kijk maar naar voorbeschouwingen hier op de wedstrijden, hoeveel verschillende opstellingen vind je wel niet? Iedereen heeft zijn manier van werken en tactisch denken, logisch dat Dury niet voor iedereen goed kan doen.
En nee ik ben geen Duryfan, ben het meestal zelfs oneens met spelers die hij opstelt, maar ik ga ook niet naar elke training kijken bv h?.
Een nieuwe trainer kan een goed effect hebben op korte termijn, maar dit past absoluut niet in de visie van deze club, die op termijn wil doorgroeien (vermoed ik toch? :$), trouwens is er absoluut geen reden om een plotse omslag te maken, we spelen niet slecht en de spelers (op aantal uitzonderingen na wrs) staan achter trainer.