Auteur Topic: De eindeloze, nutteloze discussie...  (gelezen 40483 keer)

Offline mutombo

• Leden
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #40 Gepost op: oktober 08, 2008, 09:43:29 am »
Wat ik mis bij sommigen is opbouwende kritiek. Als je SVZW echt een warm hart toedraagt dan is je kritiek meestal genuanceerd. Want je wil toch dat het altijd goed gaat met uw ploeg. Door telkens vernietigend uit te halen naar bepaalde individuen zie ik niet in hoe je uw ploeg de volgende week voor de volle 100%  kan steunen. Ik zou da

Offline mutombo

• Leden
« Reactie #41 Gepost op: oktober 08, 2008, 09:46:00 am »
Wat ik mis bij sommigen is opbouwende kritiek. Als je SVZW echt een warm hart toedraagt dan is je kritiek meestal genuanceerd. Want je wil toch dat het altijd goed gaat met uw ploeg. Door telkens vernietigend uit te halen naar bepaalde individuen zie ik niet in hoe je uw ploeg de volgende week voor de volle 100%  kan steunen. Ik zou dat alvast niet kunnen.
Ik merk die soms overdreven negatieve benadering ook iedere week op de tribunes (vooral thuismatchen dan). De match is nauwelijks afgetrapt en er is al commentaar dat het slecht is en zo. Gelukkig gaat het hier uiteraard over enkelingen maar ze werken toch serieus op mijn systeem.

Offline belli

• Leden
« Reactie #42 Gepost op: oktober 08, 2008, 09:54:54 am »
Dury staat voor stabiliteit samen met de club SVZW. Veel liever zo iemand dan iemand die hier vlug geld komt scheppen en een passant is. dus eigenlijk zinloze discussie. Dury kon al lang bij andere ploegen getekend hebben en er meer verdiend hebben! Het siert hem dat hij gelooft in het project SVZW. We zouden er fier moeten op zijn

Offline mutombo

• Leden
« Reactie #43 Gepost op: oktober 08, 2008, 12:32:44 pm »
Dury staat voor stabiliteit samen met de club SVZW. Veel liever zo iemand dan iemand die hier vlug geld komt scheppen en een passant is. dus eigenlijk zinloze discussie. Dury kon al lang bij andere ploegen getekend hebben en er meer verdiend hebben! Het siert hem dat hij gelooft in het project SVZW. We zouden er fier moeten op zijn
idem
Het project SVZW staat of valt met Dury!

Offline dot

• Leden
« Reactie #44 Gepost op: oktober 08, 2008, 02:30:01 pm »
Dit forum zou moeten dienen om op een objectieve manier de zaken te bekijken!  Verder zou het moeten dienen voor interessante nieuwtjes die we met elkaar delen.  Waarvoor het zeker niet dient is om de ploeg met goedkoop argumentloos gezwets te proberen kelderen!  Zo is het belachelijk dat iemand niet meer zou kunnen functioneren omwille van 'te lang in dienst' !  Oeverloos belachelijk is dit.  En dat onze trainer streng is?  Natuurlijk, dat moet ook zo!  Noem mij 1 trainer met naam die dat niet is.  Hij werkt met een meute jong volk.  Enkel mits de nodige discipline kan je die in goede banen leiden.  Ik denk dat dit in de Heizelcursus het eerste is dat ze daar ingepeperd krijgen.
Eerst en vooral ik las enkel eerste 5posts dus mocht ik in herhaling vallen, sorry :$
Net het omgekeerde, een forum dient om de zaken subjectief te bekijken, eigen meningen te geven.
Verder heeft mister f hier niet de intentie zijn ploeg te kelderen, maar vindt hij andere trainers waarschijnlijk meer geschikt.
Ik kan er ergens wel inkomen wat mister f zegt, alleen is het een beetje overdreven en zorgt zijn de wijze waarop hij het zegt ervoor dat hij zulke reacties krijgt.
Mijn mening:
Dury maakt inderdaad fouten en heeft inderdaad gebreken, maar ik ken niemand die altijd alles juist doet.
Kijk maar naar voorbeschouwingen hier op de wedstrijden, hoeveel verschillende opstellingen vind je wel niet? Iedereen heeft zijn manier van werken en tactisch denken, logisch dat Dury niet voor iedereen goed kan doen.
En nee ik ben geen Duryfan, ben het meestal zelfs oneens met spelers die hij opstelt, maar ik ga ook niet naar elke training kijken bv h?.
Een nieuwe trainer kan een goed effect hebben op korte termijn, maar dit past absoluut niet in de visie van deze club, die op termijn wil doorgroeien (vermoed ik toch? :$), trouwens is er absoluut geen reden om een plotse omslag te maken, we spelen niet slecht en de spelers (op aantal uitzonderingen na wrs) staan achter trainer.

Offline SVZW.BE

• Leden
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
« Reactie #45 Gepost op: oktober 08, 2008, 02:55:15 pm »
Velen spreken hier van 'een nieuwe wind' en dat dat goed kan doen ... Akkoord, bij clubs waar het bulkt van het talent en vierkant draait (cf. Vercauteren in z'n eindperiode bij RSCA) is dit allemaal goed en wel, maar voor 'tzelfde geld haal je een belangrijke pion uit je constructie en valt het als een kaartenhuisje in??n. Kijk maar ploegen van (quasi) onze soort, zoals een Moeskroen, Lokeren, Brussels, Charleroi, Bergen ... Doet dit zoveel deugd aan een club ?
Clubs zoals Cercle vorig seizoen zijn uitzonderlijk ?n dan nog het eindresultaat van een groeiperiode onder Harm Van Veldhoven.
Geef mij maar de stabiliteit met een trainer die het huis goed kent.

Daarenboven, het is nog veel te vroeg om conclussies te trekken !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline mabelleke

• Leden
« Reactie #46 Gepost op: oktober 08, 2008, 04:53:51 pm »
als de trainer dan al fouten maakt, hoop ik dat hij eruit leert naar de toekomst toe....

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #47 Gepost op: oktober 08, 2008, 06:46:32 pm »
idem
Het project SVZW staat of valt met Dury!

en wat is dan wel "het project SVZW" ? ik veronderstel een stabiele club in eerste klasse blijven ?

dergelijke projecten mogen nooit , en zeker niet in de voetbalwereld, met slechts 1 persoon staan of vallen h?. net zoals het nooit goed is om bijvoorbeeld als club zo goed als volledig financieel afhankelijk te zijn van 1 weldoener zoals bij clubs wel eens het geval was of is.

ooit al gehoord van de uitdrukking "niemand is onvervangbaar" . ook dury niet. ooit zal hij er niet meer zijn hoor (naar andere club gaan, stoppen, ... ) en dan zullen we zonder hem verder gaan. svzw is sterk genoeg om zonder hem door te gaan als hij er (ooit) niet meer zou zijn . of zo zou het toch moeten zijn maar dan ben ik wel gerust in.

Offline dot

• Leden
« Reactie #48 Gepost op: oktober 08, 2008, 09:31:26 pm »
Geloof je toch zelf niet?
Indien hij hogerop kon, bij die club een toekomstperspectief had en meer zou verdienen zou hij het wel gedaan hebben.
Je moet hem nu ook niet rechtstreeks den hemel in prijzen h?, dit wereldje blijft om geld draaien.

Offline die hard esseveeër

• Leden
« Reactie #49 Gepost op: oktober 09, 2008, 08:26:12 am »
Geloof je toch zelf niet?
Indien hij hogerop kon, bij die club een toekomstperspectief had en meer zou verdienen zou hij het wel gedaan hebben.
Je moet hem nu ook niet rechtstreeks den hemel in prijzen h?, dit wereldje blijft om geld draaien.
@ dot : Trust me, hij kon wel degelijk weg naar minstens 1 ( en waarschijnlijk meer ) hogeraangeschreven ploegen dan SVZW. Dat hij ervoor koos om te blijven heeft niets met geld, maar alles met langetermijnvisie en werkzekerheid te maken.
@svzw81 : 1. En wat doe je dan met personen in het voetbal die hun club nagenoeg op hun eentje jarenlang naar een hoger niveau getild hebben? ( Guy Roux bij Auxerre, Foppe De Haan bij Herenveen, Ferguson bij ManU,... )
2. SVZW KAN wel verder zonder Franky Dury, maar de vraag is of SVZW wel verder WIL zonder FD. Niet vergeten dat tot nader order Willy Naessens, ongetwijfeld ??n van de dichtste vrienden van onze trainer, voorzitter is en blijft van deze club. Dat er in de tribune altijd wel iemand te vinden is die het liever anders zou zien, tja, dat is sowieso onvermijdelijk in eerste klasse zeker?
Enfin, ik zie trouwens niet in waarom je nog eens een zak geld in 't water zou moeten smijten -vergeet immers niet dat een trainer ontslaan handenvol geld kost aan ontslagvergoedingen en extra salaris voor de nieuwe trainer- zonder enige garantie dat het dan beter zou gaan. Ik zie eerlijk gezegd niemand die met deze ploeg meer punten zou geoogst hebbben dan wat we tot nu toe op ons conto hebben. Face it, we hebben tot nu toe onze dosis pech gehad, anders stonden we gewoonweg in de linkerkolom en werd er hier van geen ontslag gesproken. Ik blijf erbij dat we meer dan voldoende voetballende kwaliteiten in huis hebben om er ons doorheen te slaan en op 't einde van 't seizoen minstens terug in de veilige middenmoot te staan.
Amen.

Offline lg

• Leden
« Reactie #50 Gepost op: oktober 09, 2008, 01:26:45 pm »
ik heb ook geen enkel twijfel over de kwaliteiten van onze spelers.
maar wel aan die van onzen trainer.
en ik vind het jammer dat sommige denken dat we zonder dury niet zouden verder kunnen want moch dat zo zijn dan moet je niet meer gaan want vroeg of laat stopt hij en dan ja kunnen we niet meer verder ofwa? en ik heb hele grote twijfels bij het 'PROJECT SVZW' uiteindelijk draait alles voor hun en voor dury maar om 1 ding en dat is show me the mony. en als je ons wil wijs maken dat dury al aanbiedingen gekregen heeft om naar een betere ploeg te gaan en meer geld te verdienen en dat hij bij ons bleef zogezegd voor de lange termijn visie? wel mijn beste dan ben je een grote naieveling  ;) en zou dury nen hele groten dommekloot zijn moest hij zo kans laten liggen. dury is de hemel niet en dury is geen TOP trainer waar sommigen van jullie dit halen weet ik niet mss leven jullie nog altijd paar jaar terug want zoals ik het voor de moment zie is het niet echt positief wat ik allemaal zie op het veld en ook niet op de trainingen. en ja sommige op dit forum zaten erbij in westerlo die riepen naar roelands en ik was er ook bij en kben der nog trots op ook want pas na die wedstrijd hebben we pas de echte roelands beginnen zien en daar ben ik enorm blij voor dat we zo een sportieve reactie de wedstrijden erna van hem gehad hebben. (buiten die middelvinger die we toen meschien wel verdiend hadden alhoewel het profs zijn en daar zich moeten kunnen overzetten)

en nu op naar anderlecht

fox

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: oktober 09, 2008, 01:43:35 pm »
ik heb ook geen enkel twijfel over de kwaliteiten van onze spelers.
maar wel aan die van onzen trainer.
en ik vind het jammer dat sommige denken dat we zonder dury niet zouden verder kunnen want moch dat zo zijn dan moet je niet meer gaan want vroeg of laat stopt hij en dan ja kunnen we niet meer verder ofwa? en ik heb hele grote twijfels bij het 'PROJECT SVZW' uiteindelijk draait alles voor hun en voor dury maar om 1 ding en dat is show me the mony. en als je ons wil wijs maken dat dury al aanbiedingen gekregen heeft om naar een betere ploeg te gaan en meer geld te verdienen en dat hij bij ons bleef zogezegd voor de lange termijn visie? wel mijn beste dan ben je een grote naieveling  ;) en zou dury nen hele groten dommekloot zijn moest hij zo kans laten liggen. dury is de hemel niet en dury is geen TOP trainer waar sommigen van jullie dit halen weet ik niet mss leven jullie nog altijd paar jaar terug want zoals ik het voor de moment zie is het niet echt positief wat ik allemaal zie op het veld en ook niet op de trainingen. en ja sommige op dit forum zaten erbij in westerlo die riepen naar roelands en ik was er ook bij en kben der nog trots op ook want pas na die wedstrijd hebben we pas de echte roelands beginnen zien en daar ben ik enorm blij voor dat we zo een sportieve reactie de wedstrijden erna van hem gehad hebben. (buiten die middelvinger die we toen meschien wel verdiend hadden alhoewel het profs zijn en daar zich moeten kunnen overzetten)

en nu op naar anderlecht

Man man man, nu nog een beetje het lef hebben om jullie brainloze reactie van vorig jaar op Roelandts goed te praten ook terwijl jullie daar keihard op jullie bek gegaan zijn. Blijkbaar besef je dat zelfs niet eens.

Offline delphine

• Leden
« Reactie #52 Gepost op: oktober 09, 2008, 07:31:32 pm »
ge kunt het niet laten h? fox ! :D

Offline lg

• Leden
« Reactie #53 Gepost op: oktober 10, 2008, 05:15:05 pm »
blijkbaar beseffen julie niet dat sindsdien roelands beter speelt bij ons en wie weet was het door de adrenaline door ons gezangen dat hij scoorde om ons echt ongelijk te geven maar fox sommige mensen berijpen dat en anderen niet  ;)

fox

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: oktober 10, 2008, 06:50:10 pm »
blijkbaar beseffen julie niet dat sindsdien roelands beter speelt bij ons en wie weet was het door de adrenaline door ons gezangen dat hij scoorde om ons echt ongelijk te geven maar fox sommige mensen berijpen dat en anderen niet  ;)

LG, sommige mensen beseffen dat ze niet trots moeten zijn op hun marginaal gedrag, anderen beseffen dat niet en een klein groepje beseft blijkbaar zelfs niet dat ze zich marginaal gedragen.

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #55 Gepost op: oktober 10, 2008, 07:12:55 pm »

, ? . !

Offline mister f

• Leden
« Reactie #56 Gepost op: oktober 10, 2008, 07:21:17 pm »
begrijpen wie begrijpen kan. :-\

Offline die hard esseveeër

• Leden
« Reactie #57 Gepost op: oktober 20, 2008, 06:26:22 pm »
dury moet buiten als we zw nog willen redden. er is geen enkele ploeg in eerste klasse die nog zolang met de zelfde trainer speelt. dury kan gewoon geen ploeg opstellen, en iedere voetbalkenner zal zich daar bij aansluiten. sorry maar tis gewoon zo. doe jullie ogen open en je zal me gelijk geven. ;)

Van een paar kwasten zijn we voor enige tijd weer verlost  ;D ;D ;D :D :D
Allez, minstens voor een week dan toch...
Ik hoop dat mister f zijn ogen open waren van 't week-end.

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #58 Gepost op: oktober 20, 2008, 09:13:22 pm »
dury moet buiten als we zw nog willen redden. er is geen enkele ploeg in eerste klasse die nog zolang met de zelfde trainer speelt. dury kan gewoon geen ploeg opstellen, en iedere voetbalkenner zal zich daar bij aansluiten. sorry maar tis gewoon zo. doe jullie ogen open en je zal me gelijk geven. ;)

Van een paar kwasten zijn we voor enige tijd weer verlost  ;D ;D ;D :D :D
Allez, minstens voor een week dan toch...
Ik hoop dat mister f zijn ogen open waren van 't week-end.

Haha, lik op stuk!!
-SVZW Forever-

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
« Reactie #59 Gepost op: oktober 20, 2008, 10:53:09 pm »

Ik hoop dat je vertrouwen in onze ploeg terug is en dat je hypocriete commentaar nu een tijdje achterwege mag blijven. Ik hoop trouwens ook dat er twee personen op jouw naam posten anders snap ik er niets meer van. De ene keer breek je Essevee (Dury) af en de andere keer zeg je hoe goed het wel is/was... Hoe jij van gedacht kan veranderen is niet normaal te noemen. Denk de volgende keer tweemaal na voor je iets typt! Na zo'n uitlating toch nog genieten van de wedstrijd van zondag, beschaamd zou je moeten zijn! Iets minder hoog van de toren blazen zou je trouwens ook niet misstaan.  :-X