Auteur Topic: F.C. De Kampioenen  (gelezen 9763 keer)

Offline svzw81

• Leden
Re: F.C. De Kampioenen
« Reactie #20 Gepost op: december 06, 2008, 01:36:27 pm »
Nee, zo lang ben ik nog niet bezig (;)). Dat was een aflevering van mijn collega Bart Cooreman.

is dat dan je beroep ? het schrijven van scenario's voor tv - reeksen ? (je noemt toevallig niet ward hulselmans of zo ;) )

Offline Xavier Waterslaeghers

• Leden
« Reactie #21 Gepost op: december 06, 2008, 02:46:33 pm »
 ;D ;D Het is niet echt een beroep hoor, eerder een "hobby-job" of zo. Kben ook nog maar 18 jaar, studeer ook nog. In reeks 19 komt pas mijn eerste aflevering ooit op het scherm. Iemand als Hulselmans heeft al tonnen ervaring.

• Leden
« Reactie #22 Gepost op: januari 17, 2009, 12:27:55 pm »
Kwestie van nog een beetje reclame te maken  ;) :

10de aflevering (reeks 19): ?Hakuna Matata? - 14 februari 2009
Gastacteurs: Luk D'Heu (Burgemeester), Tatyana Beloy (Marie-Jos?e), Ben Van Ostade (Kapitein Deleeuw)
Pol krijgt het nieuws dat zijn ondertussen volwassen geworden Plan International-kind, Marie Jos?e, bij hem komt logeren. Doortje reageert zeer jaloers en trekt na een misverstand uit de caravan. Als ze constant kleine ongelukjes krijgt, doet Fernand haar geloven dat ze vervloekt werd door Marie-Jos?e. Gelukkig is hij een expert in de (dure) Afrikaanse rituelen die haar kunnen bevrijden van de vloek? Marc, Maurice en Xavier worden vrijwilligers bij de lokale brandweer.

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #23 Gepost op: januari 17, 2009, 01:23:12 pm »
hoezo doortje trekt uit de caravan ?

die wonen toch op een appartement  :) ?

• Leden
« Reactie #24 Gepost op: januari 17, 2009, 02:45:56 pm »
In de aflevering voor de mijne worden ze uit hun appartement gezet door de huisbaas  ;)

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #25 Gepost op: januari 17, 2009, 03:07:01 pm »
In de aflevering voor de mijne worden ze uit hun appartement gezet door de huisbaas  ;)

all? jong, ik zie nergens iets van Zulte Waregem staan!?  :P

• Leden
« Reactie #26 Gepost op: januari 17, 2009, 03:26:33 pm »

all? jong, ik zie nergens iets van Zulte Waregem staan!?  :P

Als ze een beetje beter spelen, zal k ze der eens in steken  ;) :P

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #27 Gepost op: januari 17, 2009, 04:12:37 pm »
Het zou nu wel passen. Essevee dat verliest tegen FC De kampioenen. kwestie van af te gaan tegen de kleine ploegen... ;)

• Leden
« Reactie #28 Gepost op: februari 09, 2009, 07:53:20 pm »
14 februari nadert, dus ik haal het topic nog eens boven, kwestie van nog wat reclame te maken  ;)

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #29 Gepost op: februari 09, 2009, 08:46:00 pm »
14 februari nadert, dus ik haal het topic nog eens boven, kwestie van nog wat reclame te maken  ;)

Kdenk niet dat er velen zullen kijken. De meesten zijn dan immers naar de echte kampioenen aan het kijken  ;)

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #30 Gepost op: februari 09, 2009, 10:54:31 pm »

Kdenk niet dat er velen zullen kijken. De meesten zijn dan immers naar de echte kampioenen aan het kijken  ;)

opnemen h? . ik vind trouwens de laatste 3-4 afleveringen bijzonder zwakjes ...

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #31 Gepost op: februari 09, 2009, 11:06:55 pm »

opnemen h? . ik vind trouwens de laatste 3-4 afleveringen bijzonder zwakjes ...

ik ook.. De oude oude afleveringen WAREN goed, maar die van nu zijn toch echt het kijken niet meer waard.
Opnemen kan ik niet..

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #32 Gepost op: februari 10, 2009, 10:55:26 am »
Ik vond vooral de aflevering waabij Markske DJ was niet goed. De rest was niet mis. Markske komt er vaak uit en die situaties vind ik wel grappig ( als het niet te overdreven wordt )

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #33 Gepost op: februari 10, 2009, 08:09:39 pm »
vandaag stond in het nieuwsblad dat er een onverklaarbare reden is dat de kampioenen plots 300 000 kijkers minder haalt . mindere scenarios lijkt mij een logische reden .

• Leden
« Reactie #34 Gepost op: februari 10, 2009, 11:44:46 pm »
Merci  :D

Ligt ook aan later einduur Familie waardoor ze met een lagere score beginnen en het gemiddelde lager ligt. Staat ook in het Nieuwsblad vandaag  ;)

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #35 Gepost op: februari 12, 2009, 02:40:55 pm »
En omdat er veel mensen naar de voetbal trekken, als er een match van SVZW op zondag is kijk ik altijd de zaterdag naar de Kampioenen.
SV TILL I DIE

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #36 Gepost op: februari 12, 2009, 11:00:45 pm »
er zitten op een zaterdagavond "maar" een paar tienduizenden mensen in voetbalstadions hoor, dit terwijl er miljoenen mensen wonen hier. dus dat heeft slechts een heel klein effect .

als er dus een paar honderduizenden kijkers minder zijn, zal dit door een paar redenen komen, maar de mindere afleveringen zitten er volgens mij toch voor iets tussen.

• Leden
« Reactie #37 Gepost op: februari 13, 2009, 10:32:35 am »
Voor iedereen die toch kijkt op opneemt zaterdag, tips voor de toekomst zijn altijd welkom  ;)

• Leden
« Reactie #38 Gepost op: december 19, 2009, 10:29:16 am »
Vandaag start het 20ste seizoen.

Boma en Goedele zijn nu een koppel, maar door hun verschillende karakters loopt de relatie niet altijd van een leien dakje. Gelukkig daagt Goedeles zoon, Ronaldinho Decocq, op, en tussen hem en Boma klikt het ongelofelijk goed. Ronaldinho is een enorme fan van Braziliaans voetbal, en wordt als nieuwe spits aan de ploeg toegevoegd. Jammer genoeg is zijn enthousiasme veel groter dan zijn talent-een echte Kampioen, dus. Zijn drukke liefdesleven zorgt zo voor heel wat problemen binnen de ploeg - Marc moet het vooral ontgelden.

Pol en Doortje kopen eindelijk hun droomhuis - maar dat blijkt nog lang niet afgewerkt te zijn. De ongemakken doen de spanning in hun relatie toenemen, en uiteindelijk daagt er zelfs een nieuwe bewonderaar, Nicolas, op voor Doortje. Pol mag die concurrentie echt wel au s?rieux nemen.

En wanneer DDT uit de gevangenis ontsnapt, komt die bij Fernand terecht. Samen smeden de Kampioenen-aarsvijanden een duivels plan dat de ploeg eens en voor altijd om zeep moet helpen. Maar kunnen ze elkaar wel vertrouwen om hun samenwerking tot een goed einde te brengen?

Een nieuwe vriend, een oude vijand

Naast de vertrouwde personages uit FC De Kampioenen duiken in de twintigste reeks ook twee andere gezichten op: Ronaldinho, de zoon van Goedele, en Dimitri ?Zal ?t gaan ja?? De Tremmerie, die na twaalf jaar opnieuw zijn opwachting maakt in de reeks.

Ronald ?Ronaldinho? Decocq (Niels Destadsbader) is de zoon van Goedele Decocq, de vriendin van Balthasar Boma. Hij heeft een moeilijke relatie met zijn moeder omdat hij niet ge?nteresseerd is in studeren, maar des te meer in meisjes, sambavoetbal en feesten op zijn Braziliaans. Ronaldinho is ervan overtuigd dat hij afstamt van een Braziliaanse topvoetballer. Jammer genoeg heeft hij niet zoveel talent als hij zelf denkt...

Ronaldinho mag dan wel problemen hebben met zijn moeder, met haar nieuwe vriend Balthasar klikt het ongelooflijk goed. Voor Boma is Ronaldinho de zoon die hij nooit heeft gehad. Hij lust zelfs Bomaworst! Hij zorgt dan ook op de juiste momenten voor wat extra lijm in de relatie tussen Goedele en Boma.

Dimitri De Tremmerie (Jacques Vermeire) zit nog altijd in de gevangenis. Na tien jaar had hij moeten vrijkomen, maar tijdens zijn verblijf heeft hij zo veel mispeuterd dat zijn straf steeds verlengd werd. DDT is in al die jaren nog niks veranderd. Wanneer hij na twaalf jaar uit de gevangenis kan ontsnappen, denkt hij dan ook maar aan twee dingen: wraak nemen op de Kampioenen en zijn verborgen voorraad zwart geld opnieuw in handen krijgen. Wanneer hij Fernand tegen het lijf loopt, sluiten de twee een monsterverbond om de Kampioenen voor eens en altijd uit te schakelen. Maar vertrouwen ze elkaar genoeg om te kunnen slagen in hun opzet?

F.C. De Kampioenen, vanaf zaterdag 19 december op Een.

En nog wat reclame: ik heb zelf de 2de aflevering van het seizoen geschreven (volgende week zaterdag te bekijken op ??n  :))

Zaterdag 26 december 2009
Gastacteurs: Fred Van Kuijck (Grootjans), Lieven Van Gils (Fredje), Stef Van Litsenborgh (agent)
Aflevering 2 (reeks 20): "Kop van jut"
Pol beledigt Boma om zijn obsessie met Goedele. Hij wordt op staande voet ontslagen. Maurice wordt de nieuwe trainer van FC De Kampioenen, maar die begint verbazend veel Oscarachtige trekken te krijgen. Pol gaat ondertussen solliciteren bij Grootjans. Hij wil in zijn ploeg spelen om wraak te kunnen nemen op de Kampioenen. Paulientje begint te brabbelen en Marc en Bieke hopen allebei dat ze als eerste woordje ?papa? dan wel ?mama? zegt. Dat ontaardt in een regelrechte rivaliteit tussen de twee.