this waar anderlecht heeft het de laatste jaren wat verkloot als 'de ploeg van belgie' maar wie ging het beter gedaan hebben?? aangezien ze kampioen speelden waren ze blijkbaar gwn beter dan derest en ging derest het meschien nog slechter gedaan hebben!! wat standaard dit jaar gedaan heeft was gewoon prachtig maar of ze het ook nog 2 keer zouden doen? dat weet ik niet!! we moeten het gewoon onder ogen zien ons belgisch voetbal komt gewoon te kort om mee te draaien europees !!tenzij je sv z-waregem noemt
fox, enige dat deltas zegt is dat hij het jammer vindt dat hij ongelijk had over Dury. Als je die vent echt niet kan zien (en er zijn wel extrasportieve redenen voor...), kan ik dat goed verstaan.Iedereen zit wel snel op zijn paard toch de laatste dagen ?
http://foot-live.webs.com/Hier kan je normaal volgen
Heb de wedstrijd gezien op het internet, Anderlecht ligt er op denk/vrees ik. Enige doelstelling was geen doelpunt tegenkrijgen en zelf (twee keer) scoren. 1-1 wil zeggen dat Anderlecht moet scoren op Sclessin, zal moeilijk worden...
Citaat van: deltas op mei 20, 2009, 10:54:25 amthis waar anderlecht heeft het de laatste jaren wat verkloot als 'de ploeg van belgie' maar wie ging het beter gedaan hebben?? aangezien ze kampioen speelden waren ze blijkbaar gwn beter dan derest en ging derest het meschien nog slechter gedaan hebben!! wat standaard dit jaar gedaan heeft was gewoon prachtig maar of ze het ook nog 2 keer zouden doen? dat weet ik niet!! we moeten het gewoon onder ogen zien ons belgisch voetbal komt gewoon te kort om mee te draaien europees !!tenzij je sv z-waregem noemt Doe nu niet alsof je fan bent van Zulte waregem h?. Eerst stellen dat je het jammer vindt dat Zulte Waregem vijfde speelt en nu een beetje schijnheilig komen doen.
Is er een caf? waar we zondag kunnen gaan kijken?
Citaat van: fox op mei 20, 2009, 01:07:06 pmCitaat van: deltas op mei 20, 2009, 10:54:25 amthis waar anderlecht heeft het de laatste jaren wat verkloot als 'de ploeg van belgie' maar wie ging het beter gedaan hebben?? aangezien ze kampioen speelden waren ze blijkbaar gwn beter dan derest en ging derest het meschien nog slechter gedaan hebben!! wat standaard dit jaar gedaan heeft was gewoon prachtig maar of ze het ook nog 2 keer zouden doen? dat weet ik niet!! we moeten het gewoon onder ogen zien ons belgisch voetbal komt gewoon te kort om mee te draaien europees !!tenzij je sv z-waregem noemt Doe nu niet alsof je fan bent van Zulte waregem h?. Eerst stellen dat je het jammer vindt dat Zulte Waregem vijfde speelt en nu een beetje schijnheilig komen doen.jammer vinden dat we 5de geeindegd zijn???ale das nieuw voor me!! ik vind het alleen jameer als het over dury gaat!! ik ben enorm grote van van den essevee dus hou je maar lekker koest ik ben alle weken aanwezig uit , thuis zelfs al ben ik nog maar geopereerd ja ik was toch aanwezig alls voor het voetbal !! ik ga nie door een derderangs supporterke laten zeggen dat ik geen fan ben zielig mens
Citaat van: dienstman-inkom op mei 22, 2009, 01:00:40 pmIs er een caf? waar we zondag kunnen gaan kijken?zevende zegel in ruienmaar da zat gisteren al stampvol
Citaat van: Sv Zulte Waregem op mei 22, 2009, 11:32:46 pmJe zei in die andere topic letterlijk dat het jammer was dat Dury zijn gelijk had gehaald tegenover jou en je handlangers. Jij vindt Dury geen goede trainer omwille van enkele drogredenen, hij haalt sublieme resultaten, en jij vond dat jammer. Enough said, denk ik zo. Gij zijt toch ook niet te schatten ze... Ik krijg medelijden met deltas, als ik jullie berichten lees. Ben het niet volledig eens/oneens met zijn standpunt maar woorden verdraaien, altijd maar ophemelen van Dury als trainer terwijl deltas praat over de persoon Dury, enzoverder, enzovoort. Ik ben ook geen fan van bepaalde spelers naast het veld, maar op het veld doen ze hun werk. Mag ik dan niet zeggen dat speler X een bloase is ? Ge wilt per se discussi?ren en het lukt u niet. En stel mij of deltas alstublieft niet in vraag als supporters... Ik heb dat niet graag, als ik mijn portefeuille en 'verloren' tijd bekeek. Misschien kan iemand de discussie over 'de beste supporter' openen terwijl het hier zo gezellig is?Soit, wat ik bedoel: 't steekt tegen.
Je zei in die andere topic letterlijk dat het jammer was dat Dury zijn gelijk had gehaald tegenover jou en je handlangers. Jij vindt Dury geen goede trainer omwille van enkele drogredenen, hij haalt sublieme resultaten, en jij vond dat jammer. Enough said, denk ik zo.
Citaat van: Rafa op mei 23, 2009, 12:08:43 amCitaat van: Sv Zulte Waregem op mei 22, 2009, 11:32:46 pmJe zei in die andere topic letterlijk dat het jammer was dat Dury zijn gelijk had gehaald tegenover jou en je handlangers. Jij vindt Dury geen goede trainer omwille van enkele drogredenen, hij haalt sublieme resultaten, en jij vond dat jammer. Enough said, denk ik zo. Gij zijt toch ook niet te schatten ze... Ik krijg medelijden met deltas, als ik jullie berichten lees. Ben het niet volledig eens/oneens met zijn standpunt maar woorden verdraaien, altijd maar ophemelen van Dury als trainer terwijl deltas praat over de persoon Dury, enzoverder, enzovoort. Ik ben ook geen fan van bepaalde spelers naast het veld, maar op het veld doen ze hun werk. Mag ik dan niet zeggen dat speler X een bloase is ? Ge wilt per se discussi?ren en het lukt u niet. En stel mij of deltas alstublieft niet in vraag als supporters... Ik heb dat niet graag, als ik mijn portefeuille en 'verloren' tijd bekeek. Misschien kan iemand de discussie over 'de beste supporter' openen terwijl het hier zo gezellig is?Soit, wat ik bedoel: 't steekt tegen. Het steekt me ook tegen, maar wees eens objectief zeg. Ik heb al dertig keer gezegd dat ik ook niet aan 'de mens' Dury ben, maar hij daarom niet buiten moet, want het is een voetbaltrainer (die uitstekend werk levert). Er is sinds het begin van de fusie een kliekje dat probeert de sfeer hier en daar te verzieken, onder andere met dat anti-Dury gedoe. En ja, als iemand zegt dat het jammer is dat de trainer 'gelijk' had, en dus goede resultaten haalde, dan stel ik die man (als 'fan') absoluut in vraag. Je zou voor minder.