Het nieuwe design komt er als de nieuwe versie van het forum uit is. Nu zitten we op de 1.1.13, binnenkort komt versie 2.0 uit. Mochten we nu veranderingen aanbrengen dan zou dit betekenen dat bij de update van het forum alles terug verloren zou gaan. Dan heb ik het natuurlijk enkel over het design en niet over de gegevens van onze leden. Versie 2.0 werd aangekondigd voor eind vorige maand, helaas is dit nog niet het geval. Maar ik verwacht hem deze maand.
Uiteindelijk heb ik al iets op het oog. Het is een template waarvoor je moet betalen, maar die zijn minstens 10x zo goed als de gewone thema's. De bedoeling is om het minimalistisch te houden en dus niet over te stappen naar felle kleuren. We willen niet dat de leden pijn krijgen aan hun ogen nadat ze 10 min op het forum zitten. Wie kleur wil is zo vrij om zelf een avatar en signature te plaatsen. Dit zorgt ook meteen voor meer kleur.
Leden die tips hebben of die een creatief idee hebben voor het EsseveeForum logo mogen het hier altijd plaatsen of naar mij persoonlijk sturen: info@sv5381.be