ik heb dat gedaan. Dat zijn al de topics die het meest bezocht worden enzo altijd bovenaanstaan.
Ik heb eens alles overlopen en eens gekuist in de topics en als er drie topics bestaan van tweede klasse, van de europeese competitie, enz ..... . Heb ik gekozen voor sticky topics dan komen we dat niet meer tegen. En weten mensen die bijna nooit naar het forum komen waar ze moeten posten.
Damn, jammer dat je dit alweer doet zonder toestemming van mij of Brecht. Alw??r alles verloren van alle gespeelde wedstrijden en dergelijke... Het is toch altijd leuk om nog eens de emoties te lezen. Wij betalen genoeg opslagruimte om al de berichten er te kunnen opslaan en nu is alles plots weer leeg. Laat dit een les zijn voor de volgende keer ook al bedoel je het goed.
blijkbaar is er dan geen of slechte comminicatie of overleg tussen de moderators ? dat oude verslagen of topic waarin al maanden niet meer gepost werd , verwijderd worden kan ik nog begrijpen, maar recentere ook ma ja soit.
edit: bijvoorbeeld "eindronde tweede klasse"-topic staat er dan blijkbaar toch nog 
persoonlijk vind ik het eerlijk gezegd:
1) bijzonder storend
2) totaal onnodig , topics waarin vaak gepost wordt staan automatisch bovenaan
3) onnozel
4) sommige onderwerpen worden beter als "nieuwe poll" geopend ipv "nieuwe topic" zoals bijvoorbeeld jupiler league en tweede klasse, daarin kan dan al gevraagd worden wie kampioen zou worden;
Mij goed maar ik was het een beetje beu van Drie toppics te vinden van tweede klasse, Twee van de europeese competities enz.
Bij in de pers staan bijna alle mogelijke kranten, tijdschriften, nieuws site's.... . En dan zijn er nog die er voor ??n artikel nen nieuwen topic moeten openen.
Ik heb het liever overzichtelijk en zo wou ik dat een nieuwe gebruiker de belangrijkste topics vanboven zag staan. Dat hij als nieuwe niet bv een nieuwe topic tweede klasse ofzo begint.
Maar ik moe wel toegeven er bestaan beter forums om dit mooier te laten over komen dat die sticky topics.