wie heeft er allemaal een nieuwe naam???Ik ben gewoon SV-boer gebleven dus ( kheb de lay-out veranderd naar SMF Default Theme - Core . Stuk beter vind ik persoonlijk )
Citaat van: SV-boer op januari 05, 2007, 06:33:55 pmwie heeft er allemaal een nieuwe naam???Ik ben gewoon SV-boer gebleven dus ( kheb de lay-out veranderd naar SMF Default Theme - Core . Stuk beter vind ik persoonlijk )gij met uw veranderen altijd, kga alle andere thema's weggooien die nemen plaats in op de server voor niets
Citaat van: EsseveeForLife op januari 05, 2007, 07:47:39 pmCitaat van: SV-boer op januari 05, 2007, 06:33:55 pmwie heeft er allemaal een nieuwe naam???Ik ben gewoon SV-boer gebleven dus ( kheb de lay-out veranderd naar SMF Default Theme - Core . Stuk beter vind ik persoonlijk )gij met uw veranderen altijd, kga alle andere thema's weggooien die nemen plaats in op de server voor nietsnja srry kwas daar nu aan gewend kweet alles perfezct staan.maarja doe maar oor kben al content dat we een forum hebben
Citaat van: SV-boer op januari 05, 2007, 07:49:37 pmCitaat van: EsseveeForLife op januari 05, 2007, 07:47:39 pmCitaat van: SV-boer op januari 05, 2007, 06:33:55 pmwie heeft er allemaal een nieuwe naam???Ik ben gewoon SV-boer gebleven dus ( kheb de lay-out veranderd naar SMF Default Theme - Core . Stuk beter vind ik persoonlijk )gij met uw veranderen altijd, kga alle andere thema's weggooien die nemen plaats in op de server voor nietsnja srry kwas daar nu aan gewend kweet alles perfezct staan.maarja doe maar oor kben al content dat we een forum hebben da was nie slecht bedoeld ? ma kheb veel werk gehad om dit thema aan te passen dusjah
deftig spel ier
is het dan groter dan het lettertype van het vorige forum?anyway, we zitten al aan 100 leden in een namiddag, das toch snel!
Dat denk ik welBreeza zorgt daar altijd voor.
Citaat van: EsseveeForLife op januari 05, 2007, 09:25:26 pmDat denk ik welBreeza zorgt daar altijd voor.kvint b?ter dan et vorige , mr kprobeerde me in te loggen en tging nie .. kzeg wa i da ier ..
Citaat van: EsseveeForLife op januari 05, 2007, 08:01:27 pmis het dan groter dan het lettertype van het vorige forum?anyway, we zitten al aan 100 leden in een namiddag, das toch snel!ja een heel stuk groter maar das mss omdat ik van lay-out ben gewijzigd edit : komt er terug een " poll of the week"want da idee was precies een beetje stilgevallen denk ik
vind je het beter of niet?