Auteur Topic: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0  (gelezen 10018 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #20 Gepost op: december 28, 2009, 09:56:07 am »
ik krijg het stilaan op mijn heupen van die mossel "demarez" op de wedstrijdverslagen van essevee...

Ik ook!!
Die heeft precies altijd naar een andere match gekeken  >:( :D

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #21 Gepost op: december 28, 2009, 09:58:51 am »
Iemand de reactie van Roelandts gezien bij de vervanging van Ernemann? Was er gelijk niet mee akkoord, getuige zijn 'ge vangt ze gij zeker'-teken richting bank. Ik vermoed dat Kevin liever Makiese gewisseld zag...

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #22 Gepost op: december 28, 2009, 10:07:43 am »
Dat Makiese 90 minuten op dat veld mocht rondsloffen tart alle verbeelding. Ze leren u bij de minimienen dat ge altijd naar de bal moet toegaan en niet moet afwachten. Aangezien Makiese waarschijnlijk 20 keer op die manier knullig van de bal werd gezet concludeer ik dat het uit pure luiheid is. Die hoef ik eigenlijk niet meer te zien in het regenboogstadion. Zolang hij scoort kan je er niets van zeggen maar zelfs dat doet hij niet meer.

Berrier was de eerste helft ronduit subliem, de 2e helft iets minder als de rest van de ploeg, maar dat is logisch als je ziet hoeveel km'ers hij heeft afgelegd. Buysse zijn openingskwartier was ongezien. Zelden iemand zo furieus zien beginnen. Prachtig.

Verdiende overwinning op basis van de eerste helft.
« Laatst bewerkt op: december 28, 2009, 10:09:14 am door fox »

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #23 Gepost op: december 28, 2009, 10:08:15 am »
Iemand de reactie van Roelandts gezien bij de vervanging van Ernemann? Was er gelijk niet mee akkoord, getuige zijn 'ge vangt ze gij zeker'-teken richting bank. Ik vermoed dat Kevin liever Makiese gewisseld zag...
Ik denk dat heel de ploeg dat dacht.
Kwam het stillekes aan ferm beu hoor.
Bal afwachten zodat tegenstander ermee weg is, proberen dribbelen terwijl je het balletje gewoon simpel opzij moet leggen, een voorzet geven richting...controletoren, en ga zo maar door

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #24 Gepost op: december 28, 2009, 10:34:44 am »
Amai schone actie voor de match!
De match zelf met heel veel kansen (langs beide kanten) en veel slordigheden. Heb me mateloos ge?rgerd aan de fantasietjes die Berrier uitvoerde die mislukte terwijl het ook simpel kan, maar dan maakt hij zo'n goal en dan vergeet je dat ;)

Makiese ook zwak en bewijst hier nog maar eens dat hij een supersub is, maar een basisplaats verdiend hij niet.

Verder opvallend, de zware fout van Delen in de tweede helft die slechts bestraft werd met geel. Twas 2 weken geleden gene waar geweest ze...

Aanslag Delen haalt zelfs beeldverslag niet...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.763
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #25 Gepost op: december 28, 2009, 10:40:48 am »
Dat Makiese 90 minuten op dat veld mocht rondsloffen tart alle verbeelding. Ze leren u bij de minimienen dat ge altijd naar de bal moet toegaan en niet moet afwachten. Aangezien Makiese waarschijnlijk 20 keer op die manier knullig van de bal werd gezet concludeer ik dat het uit pure luiheid is. Die hoef ik eigenlijk niet meer te zien in het regenboogstadion. Zolang hij scoort kan je er niets van zeggen maar zelfs dat doet hij niet meer.

Berrier was de eerste helft ronduit subliem, de 2e helft iets minder als de rest van de ploeg, maar dat is logisch als je ziet hoeveel km'ers hij heeft afgelegd. Buysse zijn openingskwartier was ongezien. Zelden iemand zo furieus zien beginnen. Prachtig.

Verdiende overwinning op basis van de eerste helft.

Inderdaad, Makiese mocht 90 minuten lanterfanten, maar ik denk dus ook dat hij voor de rest van het seizoen zal mogen vergeten(invallen misschien wel,starten niet).  Dit is misschien de enige verklaring waarom Dury hem liet staan, zoiets van, bewijs het nu maar eens, je krijgt 90 minuten de kans,grijp ze, doe je dit niet dan heeft de trainer gelijk om hem niet meer op te stellen, dit lijkt me de enige plausibele uitleg.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #26 Gepost op: december 28, 2009, 11:48:08 am »
Iemand de reactie van Roelandts gezien bij de vervanging van Ernemann? Was er gelijk niet mee akkoord, getuige zijn 'ge vangt ze gij zeker'-teken richting bank. Ik vermoed dat Kevin liever Makiese gewisseld zag...

Volgens mij hoopte Mr. Roelandts dat hij zelf op het bankje mocht gaan zitten... ::)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #27 Gepost op: december 28, 2009, 12:25:36 pm »
Idd, de aanslagen mogen niet getoond worden wss want ze waren er allemaal over.

Dury is wel ne gierigen zulle.
Ie wed met Berrier dat alstem scoort hij champagne geeft
en dan zegtem dat deze prestatie champagne verdiende.
Zo moetie maar 1x tracteren e.

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #28 Gepost op: december 28, 2009, 12:49:00 pm »
wie organiseerde vuurwerk en "slierten"??
diegene die verantwoordelijk zijn voor dat echt CHAPEAU

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #29 Gepost op: december 28, 2009, 12:55:40 pm »
zal wel het bestuur geweest zijn zeker , wie anders ?  :)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #30 Gepost op: december 28, 2009, 12:59:20 pm »
Was inderdaad proper en tof gedaan ! Meer van dattem !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #31 Gepost op: december 28, 2009, 01:04:42 pm »
Die truitjes worden geveild zeker?
Kzou wel graag een ebben, zeker me de naam derop! :p

waar kun je daarop bieden?


Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #32 Gepost op: december 28, 2009, 01:05:28 pm »
Enorm enerverende wedstrijd, wat de ontlading dan ook des te groter maakte! :)

Ps: W??r 2 mooie nieuwe roddels gehoord.. Nfor was er niet bij omdat hij zaterdagnacht rond 3u 's nachts een accident had gehad en de druk van het stad om te bekerwedstrijd van Cercle uit te stellen was omwille van 'te weinig manschappen' door te vtm kerstparade in Waregem ;)

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #33 Gepost op: december 28, 2009, 01:28:52 pm »
Makiese speelde dan wel een kutmatch, maar op wat voor positie werd die ook uitgespeeld  ::) Hij is iemand die in de diepte moet worden aangespeeld. Met de rug naar de goal duels winnen en bal bijhouden (zoals Nfor dat zo goed doet) dat kan die jongen gewoon niet. Voor mij is dit toch een serieuse blunder van Dury, gelukkig is er Berrier nog om zijn vel te redden

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #34 Gepost op: december 28, 2009, 01:51:02 pm »
Makiese was echt wel zwak gisteren, niet voor zijnen man komen in duel, niks..
Dank u Berrier voor ons te bevrijden!

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #35 Gepost op: december 28, 2009, 02:01:13 pm »
Makiese speelde dan wel een kutmatch, maar op wat voor positie werd die ook uitgespeeld  ::) Hij is iemand die in de diepte moet worden aangespeeld. Met de rug naar de goal duels winnen en bal bijhouden (zoals Nfor dat zo goed doet) dat kan die jongen gewoon niet. Voor mij is dit toch een serieuse blunder van Dury, gelukkig is er Berrier nog om zijn vel te redden

Helemaal akkoord.

Aan allen die hier Makiese met de grond gelijkmaken: Ok, hij was zwak, maar zijn 6 doelpunten al vergeten...?
« Laatst bewerkt op: december 28, 2009, 02:02:45 pm door WaregemBoy »

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #36 Gepost op: december 28, 2009, 02:07:34 pm »
Ik onthoud vooral het prachtige doelpunt van berrier en de drie punten waardoor we ons vaster in de top zes nestelen.

vervaecke

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #37 Gepost op: december 28, 2009, 02:17:17 pm »
hoe lang heb ik al gezegd dat makiese de luiste is der legaarden , net een serreplante ,wint ook nooit een duel
maar ja er zaten hier kenners op het forum van hij heeft al 6 goals gemaakt enz...

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #38 Gepost op: december 28, 2009, 02:47:11 pm »
Redelijk sterke eerste helft vind ik.
2de helft was zwak.. Alsof we content waren met 0-0.. Sammy die regelmatig lang talmde om de bal terug in het spel te brengen, totaal geen beweging vooraan..

Betere vond ik: Sammy (houdt ons recht), Colpaert-Taravel (Gaven niets of weinig weg) -Buysse ( klasbak!!)
Makiese was inderdaad gene vetten.. Maar hij is geen diepe spits.. Iemand die op snelheid vanop de flank moet komen en acties moet kunnen maken aar doel toe.. Hopelijk hebben nu velen gezien wat N'for betekend voor ons en wordt er eens wat minder gemord als hij eens op de grond gaat liggen.

Kleine vaststelling.. Iedereen hemelt al de volledige competitie Chevalier op. Maar die gast kan gene man overgaan, tenzij den bal wordt gedropt in de rug van de verdediging.. Maar 1 tegen 1.. En dat als spits.. Vragen bij..

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KVC Westerlo 1 - 0
« Reactie #39 Gepost op: december 28, 2009, 03:21:49 pm »
hoe lang heb ik al gezegd dat makiese de luiste is der legaarden , net een serreplante ,wint ook nooit een duel
maar ja er zaten hier kenners op het forum van hij heeft al 6 goals gemaakt enz...

Inderdaad, jij bent hier de grote kenner op het forum. Een greep uit uw assortiment.

-Leen Sammy uit aan een 2e klasser
-Dachelet gaat zeker wegmoeten voor het seizoen 2009-2010
-Nfor is een meerwaarde, een paar maand later is Nfor een prutser
-Ivan Perisic is een eendagsvlieg
-Lutte kan niet meer mee, zou beter uitbollen in 2e
-Bart Buysse is een prutser die beter in 2e zou gaan spelen want geen eersteklasse materiaal
-Chevalier is goed als invaller
-KVK kan Soetaers halen, waarom hebben wij die niet gehaald?
-SVZW stelt vooraan niets voor zonder Leye


Yup, we hebben hier met een kenner te maken