De hele site gaat Regenboogpark heten,dat verzacht toch al iets. Ofwel hebben ze dat vlug vlug bedacht,ofwel hadden ze dit veel eerder moeten communiceren.
was niet last minute
heel de zone zou die naam krijgen als alles van bijgebouwen af was
(hotel, vijvers, brug)
nu er iemand geld neerlegt gebeurd dit sneller
en eerlijk
Regenboogpark vind ik mooier klinken dan de nieuwe naam van het stadion....
ik hoop zelfs dat media dit sneller zullen overnemen dan de nieuwe naam...
Dan kom ik terug op het eerste, in plaats van die marketingstunt(die wel veel aandacht had, dus die zeggen opdracht geslaagd) eerst communiceren dat heel de site 'REGENBOOGPARK' zal heten en dan ook zeggen dat het Regenboogstadion van naam verandert, dat ook die kantoren achterkant sfeertribune wordt verhuurt of verkocht aan ELINDUS, dan gaan er al veel meer mensen genuanceerder zijn. Ik vind het nog altijd een wrang gevoel hebben, maar met dat regenboogpark haal je toch nog de geschiedenis erbij en gaat die naam niet weg, daar kan ik mee leven, maar toch wrang gevoel 
Ja, het Francky Dury-stadion zou voor jou beter geweest zijn... wees ne keer blij man... een kapitaalsinjectie vorige week, verzilveren stadionnaam die extra middelen genereren en gisteren zo goed als sportief gered... ik zou nog eens over het slechte veld beginnen...
Je snap het niet of wil het niet snappen en je kan niet lezen, niet erg. Hoeveel keer moet ik nog herhalen dat ik supercontent ben met de verantwoordelijkheden die die 3 mensen op zich nemen, 10000 keren? Of is dat nog te weinig voor jouw? Dat ik blij ben met de verdiende overwinning, dat ik blij ben met de contractverlengingen van Bostijn,Bossut en De Smet, maar dat wil je dan niet lezen waarschijnlijk.
Trouwens, als ge toch over dat veld spreekt, jij vond het een heel onnozel idee en het kon niet volgens de regels dat we ergens anders konden spelen, wel, daar was jij dan ook mis in, het kon in principe wel, de club onderzocht die pistes trouwens ook, zo dom was het dus niet. En nog iets, er zijn hier tientallen mensen die juist hetzelfde zeggen zoals ik, maar die val je niet aan, ja, aanvallen, niet gewoon uw mening op een normale manier ventileren, het is dus persoonlijk naar mij gericht, is redelijk kinderachtig, maar goed, dat mag, het is een vrij forum. Doe maar lekker verder, ik kan verdragen dat mensen andere ideeën hebben dan de mijne, jij en nog een paar enkelingen blijkbaar niet, dat is dan u probleem.