Auteur Topic: De eindeloze, nutteloze discussie...  (gelezen 40503 keer)

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #80 Gepost op: november 05, 2008, 11:35:52 pm »
Eerste alinea is inderdaad arrogant, maar voor de rest heeft hij gwn duidelijke mening over wat doelstelling zou moeten zijn met deze ploeg volgens hem en aangezien dit niet overeenkomt met Dury zn visie krijg je logischerwijze zoiets...
Is trouwens ook ??n van de punten waarin ik het oneens mee ben met Dury, bij elke nederlaag blijft hij maar aanhalen dat we het 13de (?) bugdet van eerste klasse hebben en dat we boven ons kunnen zouden presteren als we bv 12de zouden zijn.
Ok hedendaags voetbal wordt gedomineerd door de ploegen met het meeste geld, maar ik vind dat je zo de lat nogal aan de lage kant legt.

Sorry maar als je al zijn posts bekijkt zie je duidelijk dat hij alles in de schoenen van Dury schuift, een beetje kleinzielig, vind je niet? Een supporter kan een doelstelling hebben en pas op het einde van het seizoen weten of hij fout zat of niet. Maar nu al weten dat die doelstelling niet zal behaald worden, want daar komt het toch op neer bij hem, daar zullen veel helderzienden jaloers op zijn! Dit seizoen verloren we vijf keer, Dury zijn aandeel hierin, misschien 5 procent. Ah ik krijg het gewoon niet in mijn hoofd om Dury op dit moment in vraag te stellen. Hij is geen god, maakt soms fouten, maar wie niet! Hij heeft een visie, namelijk subtop, en die wil ik graag volgen.

Offline lg

• Leden
« Reactie #81 Gepost op: november 06, 2008, 01:09:44 pm »
zin visie is subtop? ale als 11 de plaats subtop is is het wel heel ver gekomen ;D
en waarom ik niet reageerde is simpel tegen brugge verliezen is normaal tegen zo ploegen moeten
we geen punten pakken. + dat brugge niet echt verdiend gewonnen heeft ook al hadden ze meer overwicht.
maar het blijft wel 0 op 6. en dat eerste zinnetje was niet arrogant dat was gewoon een reactie op wat iemand anders gezegt heeft ;)
bedankt daredivel

nu heb jij terug genoeg leestekens geplaats voor een 50 tal posten
ik ben je dankbaar ;)

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
« Reactie #82 Gepost op: november 06, 2008, 02:26:07 pm »
zin visie is subtop? ale als 11 de plaats subtop is is het wel heel ver gekomen ;D
en waarom ik niet reageerde is simpel tegen brugge verliezen is normaal tegen zo ploegen moeten
we geen punten pakken. + dat brugge niet echt verdiend gewonnen heeft ook al hadden ze meer overwicht.
maar het blijft wel 0 op 6. en dat eerste zinnetje was niet arrogant dat was gewoon een reactie op wat iemand anders gezegt heeft ;)
bedankt daredivel

ik ben je dankbaar ;)

Wil je het niet begrijpen of kan je het niet begrijpen? De visie is er voor op het einde van het seizoen ?n niet voor tijdens het seizoen... Met deze reactie bewijs je nog maar eens waarom ik er eigenlijk zoveel woorden niet zou mogen aan vuil maken.

Trouwens jij gaat mij zeggen dat we terecht verloren tegen onder andere Dender, Genk, Westerlo. Sorry maar hoe meer reacties ik lees hoe erger het wordt. Ik heb nog geen ??n deftige reactie gelezen waar ik duidelijke argumenten in terug kan vinden. Denk er eens goed over na en post dan nog eens je mening, want in mijn ogen maak je je steeds meer en meer belachelijk. 

fox

• Gast
« Reactie #83 Gepost op: november 06, 2008, 02:35:57 pm »
bedankt daredivel

ik ben je dankbaar ;)

De 11e plaats in de eerste klasse van Belgie is niet alleen subtop het is zelfs TOP in Belgie. Dat wil zeggen dat van de enorme hoeveelheid aan ploegen, er slechts 10 ploegen in Belgie die beter doen. Op korte tijd hebben we dus reeds veel ploegen verwezen naar een stek achter ons.  Dat de weg naar de top nu iets langzamer gaat is vrij logisch en ik heb nieuws voor u, ooit stopt zoiets zelfs volledig aangezien we met Zulte Waregem steeds dichter komen bij wat realistisch gezien maximaal haalbaar is. Misschien houd je er best rekening mee dat wij slechts Zulte Waregem zijn en niet Juventus of Real Madrid

Dus als je niet tevreden bent met de successen die Dury de afgelopen jaren (en ook al dit jaar) behaald heeft, dan is dat enkel te wijten aan  uw eigen verzuring ten opzichte van Dury en ZW in het algemeen.

Trouwens, als je arrogant wenst te doen op een forum, zorg je er ook beter voor dat je schrijfstijl enigszins vloeiend is want nu zijn je pogingen op zijn best zielig te noemen.

Als laatste zou ik willen vermelden dat uw focus op 0/6 onwaarschijnlijk naargeestig is in het licht van het verleden en de toekomst van onze club.

Offline mister f

• Leden
« Reactie #84 Gepost op: november 06, 2008, 07:28:56 pm »
hoe meer ik hier lees hoe meer ik mij amuseer. ongelooflijk. ;)

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #85 Gepost op: november 06, 2008, 11:10:39 pm »
volledig off topic : er zou misschien eens een (nutteloze) discussie kunnen worden gevoerd over "of we over genoeg voetballend vermogen beschikken"  :D zo 1 van die termen waar alle zelfverklaarde voetbaldeskundigen de mond van vol hebben en minstens 1 keer 1 elk interview moeten vermelden.

hoe kan een voetbalploeg trouwens niet over voetballend vermogen beschikken. het is toch een voetbalploeg voor iets ?

waarom heeft men het dan nooit over pakweg een wielerploeg die over te weinig "wielrennend" vermogen beschikt ?

Offline Justinho

• Leden
« Reactie #86 Gepost op: november 06, 2008, 11:12:54 pm »
volledig off topic : er zou misschien eens een (nutteloze) discussie kunnen worden gevoerd over "of we over genoeg voetballend vermogen beschikken"  :D zo 1 van die termen waar alle zelfverklaarde voetbaldeskundigen de mond van vol hebben en minstens 1 keer 1 elk interview moeten vermelden.

hoe kan een voetbalploeg trouwens niet over voetballend vermogen beschikken. het is toch een voetbalploeg voor iets ?

waarom heeft men het dan nooit over pakweg een wielerploeg die over te weinig "wielrennend" vermogen beschikt ?
Met voetballend vermogen bedoelen ze technische bagage h?, maar inderdaad een rare term als je er eens bij stilstaat...

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #87 Gepost op: november 06, 2008, 11:20:22 pm »
een voetbalploeg die (wel of niet) over "voetballend vermogen" beschikt is gewoon een belachelijke term .

zal ooit eens door iemand gebruikt zijn, en wordt nu door iedereen overgenomen (zelfs door supporters) en nage-aapt om geleerd te klinken.

dat ze dan spreken over loopvermogen, aanvallend vermogen, technisch vermogen, dat zijn tenminste zaken die niet zo idioot klinken en waar je wel iets kan bij voorstellen.

net zoals "voetballen tussen de linies" zo ook 1 van die modetermen is.

zie je al tijdens een olympische finale van de 100 meter schoolslag de commentatoren bezig over het "zwemmend vermogen" van de zwemmers ?
« Laatst bewerkt op: november 06, 2008, 11:30:14 pm door svzw81 »

Offline lg

• Leden
« Reactie #88 Gepost op: november 06, 2008, 11:35:24 pm »
bedankt daredivel

ik ben je dankbaar ;)

Wil je het niet begrijpen of kan je het niet begrijpen? De visie is er voor op het einde van het seizoen ?n niet voor tijdens het seizoen... Met deze reactie bewijs je nog maar eens waarom ik er eigenlijk zoveel woorden niet zou mogen aan vuil maken.

Trouwens jij gaat mij zeggen dat we terecht verloren tegen onder andere Dender, Genk, Westerlo. Sorry maar hoe meer reacties ik lees hoe erger het wordt. Ik heb nog geen ??n deftige reactie gelezen waar ik duidelijke argumenten in terug kan vinden. Denk er eens goed over na en post dan nog eens je mening, want in mijn ogen maak je je steeds meer en meer belachelijk. 

ik had het dus wel degelijk over het einde van het seizoen en niet over nu ;)
en fox als je de 10 plaats top vind in belgie reageer dan niet meer want dan kijk jij blijkbaar met een bril naar de voetbal en ik heb nooit gezegt dat we verdiend verloren hebben tegen dender en genk. tegen westerlo jah daar hebben we verdiend verloren daar was essevee zwak en was het dankzij een zeer sterke bossuyt dat we zolang stand konden houden tegen genk mss een gelijk spel op basis van eerste time en tegen dender jah als je niet kan afwerken kan je niet winnen  ;) en daarbij verdiend verloren of niet de 3 punten hadden we niet!

Offline Daredevil

• Leden
« Reactie #89 Gepost op: november 06, 2008, 11:54:36 pm »
een voetbalploeg die (wel of niet) over "voetballend vermogen" beschikt is gewoon een belachelijke term .

zal ooit eens door iemand gebruikt zijn, en wordt nu door iedereen overgenomen (zelfs door supporters) en nage-aapt om geleerd te klinken.

dat ze dan spreken over loopvermogen, aanvallend vermogen, technisch vermogen, dat zijn tenminste zaken die niet zo idioot klinken en waar je wel iets kan bij voorstellen.

net zoals "voetballen tussen de linies" zo ook 1 van die modetermen is.

zie je al tijdens een olympische finale van de 100 meter schoolslag de commentatoren bezig over het "zwemmend vermogen" van de zwemmers ?

dat bestaat dus wel,
kijk maar eens naar Foley waar die meestal terug te vinden is,
of onze Mutumbo en zelfs Roelandts kan dat als geen ander

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
« Reactie #90 Gepost op: november 06, 2008, 11:56:05 pm »
bedankt daredivel

ik ben je dankbaar ;)

ik had het dus wel degelijk over het einde van het seizoen en niet over nu ;)
en fox als je de 10 plaats top vind in belgie reageer dan niet meer want dan kijk jij blijkbaar met een bril naar de voetbal en ik heb nooit gezegt dat we verdiend verloren hebben tegen dender en genk. tegen westerlo jah daar hebben we verdiend verloren daar was essevee zwak en was het dankzij een zeer sterke bossuyt dat we zolang stand konden houden tegen genk mss een gelijk spel op basis van eerste time en tegen dender jah als je niet kan afwerken kan je niet winnen  ;) en daarbij verdiend verloren of niet de 3 punten hadden we niet!

Ja man, je bent het discussi?ren niet waard, weet je dat! Je kan natuurlijk maar gebruiken wat je hebt...

sv74

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: november 07, 2008, 10:07:35 am »
Ja man, je bent het discussi?ren niet waard, weet je dat! Je kan natuurlijk maar gebruiken wat je hebt...

Daarvoor is deze rubriek dan ook als NUTTELOZE DISCUSSIE bestempeld zeker!
Naar Standard gekeken iedereen gisterenavond ?  Het publiek gehoord ?  DAT zijn supporters ! DAT is een 12e man die hun ploeg tot grootse prestaties leidt !  Bij ons blinken ze echter uit in eindeloos GEVIT, GEMOR, GEZEIK, ONDERLING GERUZIE, UITDAGEN, STOMME KRITIEK OP TRAINER en BESTUUR enz enz enz !  Tegen Gent hoorde ik van mensen die voor het eerst op Waregem aanwezig waren dat er constant randfiguren met Dury aan het lachen waren op de tribune kant vijver.  De mensen waren serieus gedegouteerd en gaan daar zeker nooit meer zitten als ze ooit al terug zullen keren.   :-[

[/quote]

Dat is allemaal relatief.  Enkele jaren terug speelde Standard 2de of 3de met als trainer D'Onofrio, ze hadden een goed seizoen achter de rug en de trainer werd met een hoop aardkluiten naar zijn kop ...bedankt!
Ik geef toe dat er bij ons heel wat supporters veel kritiek hebben op Dury, deels terecht deels onterecht.   Dury is geen halfgod zoals sommigen hier denken en geen enkele kritische bedenking over hem kunnen verdragen, maar om alles op hem af te schuiven lijkt me ook  overdreven, zeker dit jaar.  We spelen en/of proberen toch offensiever te spelen, als we dan de kansen niet benutten (we hebben er nu tenminste, verleden jaar in de heenronde was dat veel minder) kun je moeilijk de trainer de schuld geven.
Persoonlijk vind ik dat Dury dit jaar sneller beslist of een speler al dan niet genoeg kansen krijgt (vooral Subotic krijgt dezelfde kansen niet die Jelavic kreeg, Van Zundert uit de ploeg ipv Minne,Berrier krijg nu zijn kans) dat is volgens mij positief (kan ook zijn omdat ik diezelfde keuzes zou doen).  Maar er zal altijd kritiek zijn op de trainer, bijvoorbeeld, ik vond dat hij tegen Gent direct na de 0-2 een extra spits moest opstellen en alles of niets spelen, maar als Matton en Leye nog scoren dan zou Dury alsnog gelijk hebben, maar nu dus niet.  Er zal dus altijd kritiek zijn op de trainer tenzij men den eerste staat met sprankelend voetbal (De kans dat wij den eersten staan is evengroot als de kans op een zwarte amerikaanse president, yes we can ! ).

Offline lg

• Leden
« Reactie #92 Gepost op: november 08, 2008, 12:04:05 am »
dury heeft onze spelers heel goed gemotiveerd om tegen cercle te spelen ;D
supper trainer !!!

een mens word er gelukig van ;D

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #93 Gepost op: november 08, 2008, 12:05:57 am »
supper trainer !!!

zieligen kameelaap..

Offline lg

• Leden
« Reactie #94 Gepost op: november 08, 2008, 12:09:28 am »
kan ik eraan doen dat dury geen grip heeft op zijn spelers?
en moeten we daarom beginnen schelden?
of mag dat als je in de vriendenkring zit?
vind gewoon jammer voor de mensen die hun geld kwijt zijn!
want na zo een mach is het echt wel weg gesmeten geld ;)

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #95 Gepost op: november 08, 2008, 12:12:28 am »
kan ik eraan doen dat dury geen grip heeft op zijn spelers?
en moeten we daarom beginnen schelden?
of mag dat als je in de vriendenkring zit?
vind gewoon jammer voor de mensen die hun geld kwijt zijn!
want na zo een mach is het echt wel weg gesmeten geld ;)

Geen grip op zijn spelers? :P Ze laten gewoon iets te snel het kopje zakken als ze achterkomen.. Dat komt wel in orde.. Als je wilt dat je ploeg (bijna) altijd wint > RSCA, Club, Standard.. Saluu en veel plezier!

En vriendenkring?  ::)

Offline lg

• Leden
« Reactie #96 Gepost op: november 08, 2008, 12:24:18 am »
zo typisch antwoord  ;D
het gaat mij vooral de manier waarop we verliezen  ;)
kutaap  ;D

kopje laten hangen ge spreekt link over kindjes ze verdienen miljarde veel geld vo hetgeen ze maar doen
en ze zouden beter eens spelen zoals standard gvd ze zouden beter keer voor elke bal vechten!
maarja onzen trainer is meer bezig met zijn tactiek in plaats van eerst der keer voor te zorgen dat zijn spelers gemotiveerd zijn om te spelen!

fox

• Gast
« Reactie #97 Gepost op: november 08, 2008, 01:00:55 am »
zo typisch antwoord  ;D
het gaat mij vooral de manier waarop we verliezen  ;)
kutaap  ;D

kopje laten hangen ge spreekt link over kindjes ze verdienen miljarde veel geld vo hetgeen ze maar doen
en ze zouden beter eens spelen zoals standard gvd ze zouden beter keer voor elke bal vechten!
maarja onzen trainer is meer bezig met zijn tactiek in plaats van eerst der keer voor te zorgen dat zijn spelers gemotiveerd zijn om te spelen!

Uw reactie is beneden alle peil. nog 1 keer op de man spelen en u krijgt een ban. Dergelijk taalgebruik wordt hier niet getolereerd.

Voor de rest vind ik het triestig voor u dat u elke keer hoopt dat sv verliest.

Dus u bent gewaarschuwd

Nog 1 maal provoceren of nog 1 maal op de man spelen en u hoeft niet meer op dit forum te komen. Een toegevoegde waarde ben je zowieso niet. Laat dit duidelijk zijn.

fox

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: november 08, 2008, 01:02:29 am »
supper trainer !!!

zieligen kameelaap..

Gelieve niet op de man te spelen. 1 waarschuwing, een 2e krijg je niet.

Offline Harry

• Leden
    • EsseveeFans
« Reactie #99 Gepost op: november 08, 2008, 09:15:43 am »
Ah ah, laat hem zeggen. Als dieje gast daar zin plezier in heeft. Ni iedereen is nu eenmaal gezegend met verstandelijke capaciteiten. Wat zou de samenleving zijn zonder enkele randdebielen?

"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"