Ja man, je bent het discussi?ren niet waard, weet je dat! Je kan natuurlijk maar gebruiken wat je hebt...
Daarvoor is deze rubriek dan ook als NUTTELOZE DISCUSSIE bestempeld zeker!
Naar Standard gekeken iedereen gisterenavond ? Het publiek gehoord ? DAT zijn supporters ! DAT is een 12e man die hun ploeg tot grootse prestaties leidt ! Bij ons blinken ze echter uit in eindeloos GEVIT, GEMOR, GEZEIK, ONDERLING GERUZIE, UITDAGEN, STOMME KRITIEK OP TRAINER en BESTUUR enz enz enz ! Tegen Gent hoorde ik van mensen die voor het eerst op Waregem aanwezig waren dat er constant randfiguren met Dury aan het lachen waren op de tribune kant vijver. De mensen waren serieus gedegouteerd en gaan daar zeker nooit meer zitten als ze ooit al terug zullen keren.

[/quote]
Dat is allemaal relatief. Enkele jaren terug speelde Standard 2de of 3de met als trainer D'Onofrio, ze hadden een goed seizoen achter de rug en de trainer werd met een hoop aardkluiten naar zijn kop ...bedankt!
Ik geef toe dat er bij ons heel wat supporters veel kritiek hebben op Dury, deels terecht deels onterecht. Dury is geen halfgod zoals sommigen hier denken en geen enkele kritische bedenking over hem kunnen verdragen, maar om alles op hem af te schuiven lijkt me ook overdreven, zeker dit jaar. We spelen en/of proberen toch offensiever te spelen, als we dan de kansen niet benutten (we hebben er nu tenminste, verleden jaar in de heenronde was dat veel minder) kun je moeilijk de trainer de schuld geven.
Persoonlijk vind ik dat Dury dit jaar sneller beslist of een speler al dan niet genoeg kansen krijgt (vooral Subotic krijgt dezelfde kansen niet die Jelavic kreeg, Van Zundert uit de ploeg ipv Minne,Berrier krijg nu zijn kans) dat is volgens mij positief (kan ook zijn omdat ik diezelfde keuzes zou doen). Maar er zal altijd kritiek zijn op de trainer, bijvoorbeeld, ik vond dat hij tegen Gent direct na de 0-2 een extra spits moest opstellen en alles of niets spelen, maar als Matton en Leye nog scoren dan zou Dury alsnog gelijk hebben, maar nu dus niet. Er zal dus altijd kritiek zijn op de trainer tenzij men den eerste staat met sprankelend voetbal (De kans dat wij den eersten staan is evengroot als de kans op een zwarte amerikaanse president, yes we can ! ).