1 dat dury mooie dingen heeft laten zien met ons essevee? ja akkoord
MAAR dat was verleden tijn we leven daar niet meer in maar we leven nu!!
> Dury's laatste wapenfeit dat je mag beschouwen is de 7e plek van vorig seizoen : met die kern : knap ! Over dit seizoen kan je nog niets zeggen. Sommige ploegen starten minder, sommigen sterk maar den met terugval , we'll see, maar feit is dat we dit seizoen al goed voetbal zagen, cf. match thuis tegen Genk en RSCA. Als het plaatje klopt, uitgezonderd de laatste 2 weken, en het voetbal is er, maar ballen gaan net naast of worden gestopt, dan ligt dan aan fitheid en scherpte bij de spelers. Zij zijn ook maar mensen met ups en downs.
2 als iemand van jullie mij kan bewijzen dat dury nog grip heeft op onze ploeg verander ik wel mijn mening maar aangezien het spel van sommige wedstrijden kan er me dit niemand bewijzen!
>Zie vorig antwoord hierboven. Akkoord de laatste 2 ? 3 matchen was het minder, maar de ploeg kan toch gewoon in een dipje zitten ? Hoe verklaar je dan de partij op KVM, thuis tegen Genk, Gent en RSCA, waar we de kansen nipt misten , maar konden winnen ? Het was met quasi dezelfde ploeg als tegen Cercle en Club hoor ...
3 sommige vervangingen zijn totaal gewoon dom maar ook echt dom!
> U gaat ongetwijfeld iedere dag kijken naar de training en kent alle kwaliteiten van iedere speler ?
4 dury kan zijn spelers ook niet meer motiveren dat zieje zo op het plein behalve tegen anderlecht ofzo maarja dan is dat ook niet nodig!!
> Opnieuw, hoe geraken we dan aan al die kansen ? Moesten ze niet gemotiveerd zijn, zou het niet telkens zo nipt zijn, indien we verliezen.
5 dury zegt soms dingen tegen bepaalde spelers waar hij gewoon het recht niet heeft van sommige woorden of zinnen te gebruiken zoals de brul geweest!
> Again, U weet waarschijnlijk de hele situatie....
6 zijn commentaar na sommige wedstrijden is totaal b*lsh*t
> Objectief ?
7 met de kwaliteiten van onze ploeg kunnen we veel beter of nu!!
> D?t weet iedereen. We moeten gewoon rustig wachten en niet beginnen alles in vraag te trekken