Auteur Topic: De eindeloze, nutteloze discussie...  (gelezen 40491 keer)

Offline superjood

• Leden
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #200 Gepost op: mei 22, 2009, 01:56:14 am »
dan was jij er niet bij in 4e klasse.

en mocht er ooit nog zoiets gebeuren met essevee zal het dus ook zonder u zijn.

want ik kan je verzekeren, in 4e zie je weinig goed voetbal, en weinig goeie resultaten...
thuiswedstrijden en dichte verplaatsingen ging ik heel vaak kijken dus mondje dicht

en toen was het voetbal niet goed nee, boeiend, we staan nu 5e in eerste klasse en dat op heel korte tijdspanne dus wat is je probleem eigenlijk

Toen was er nog respect voor de supporter...

Ik geloof mijn oren niet wat ik hier allemaal lees.  "En dichte verplaatsingen"  Ben je toch zeker dat je aanwezig was in vierde klasse, wat waren dan de verre verplaatsingen???

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #201 Gepost op: mei 22, 2009, 01:41:55 pm »
Waarom ik tegen Dury ben?

- omdat bij de eerste wedstrijden van de fusie, Arne Houtekier + Nathan D'Haemers + Pieter Merlier constant gepasseerd werden, iedereen kon zien dat deze drie absolute meerwaarde hadden.  Met als hoogtepunt de 80min durende opwarming van Houtekier in Torhout, zonder te mogen invallen.

Toen het publiek zijn naam begon te scanderen, werd de broer van Houtekier (tevens essevee-supporter) op het matje geroepen bij Dury, dat dit moest stoppen...

- de twee jaar dat we in tweede speelden en geen kampioen werden, en dat vergeten velen, was het voetbal echt flauw.  Altijd maar met die ene spits...  Toen het publiek zich begon te roeren moesten we maar naar "Real Madrid of Manchester gaan kijken"

- in 2004 moeten we naar het laatst geklasseerde Denderleeuw, opnieuw met die ene spits, het publiek werd dat beu en begon "wij willen voetbal zien", in de laatste minuut scoren we dat toch nog de 0-1, maar de supporters blijven dit roepen.  Waarop Dury met handgeklap richting tribune wuift, worden de supporters echt kwaad en roepen "dury buiten", waarop Dury zijn middenvinger opsteekt...

- de dingen die je hier opnoemt zijn inderdaad wel waar, maar zoals je zelf zegt al van jaaaaaaaaaaren geleden. je hebt het hier over 2004 en zo . bij IEDERE ploeg scandeert het publiek wel eens een naam van een speler van wie ze zouden willen dat hij zou invallen. trouwens houtekier zit nu toch nog steeds bij svzw ? dus blijkbaar is hij daar toch niet meer zo kwaad op als jij ?

- de jaren in tweede klasse (toen was ik ook abonnee) waren inderdaad vaak flauw, met vaak slecht voetbal. maar waar zitten we nu al 4 jaar ? in eerste klasse weer ja  ! dan liever 2 jaar slecht voetbal in tweede klasse, en dan weer in eerste klasse, dan in tweede klasse blijven sukkelen (oostende , beveren , antwerp , hamme, ronse , kvsk united , ... )

- en vaak was het gewoon een actie en reactie  (waregem supporters versus dury), als tientallen mensen tegen jou scanderen dan is een reactie toch wel niet onlogisch zeker ?  of wat zou jij doen in zijn geval ?

en waarom geeft je dan geen negatieve ervaringen meer sinds 2005 ? of zijn er dan gewoon geen meer ? ga je hem voor eeuwig en altijd afrekenen met een paar ongelukkige reacties van 4-5 jaar geleden ?

dury is vaak "ne moeilijke mens" maar als trainer behaalt hij de best haalbare resultaten met onze ploeg , en zelfs dat ontkennen er bepaalde mensen.

en zou het dan zoveel beter gaan met bv hasaert als trainer ? hoeveelste zouden we dan eindigen ? zouden wij nu dan testwedstrijden spelen tegen standard ? is die trouwens nog trainer geweest de laatste 20 jaar ? waarom toch nog steeds teruggaan naar zaken van 20 jaar en meer geleden ? deze tijden zijn voor eeuwig en altijd voorbij hoor.
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2009, 01:58:28 pm door svzw81 »

Offline superjood

• Leden
« Reactie #202 Gepost op: mei 23, 2009, 01:09:39 am »
Waarom ik tegen Dury ben?

- omdat bij de eerste wedstrijden van de fusie, Arne Houtekier + Nathan D'Haemers + Pieter Merlier constant gepasseerd werden, iedereen kon zien dat deze drie absolute meerwaarde hadden.  Met als hoogtepunt de 80min durende opwarming van Houtekier in Torhout, zonder te mogen invallen.

Toen het publiek zijn naam begon te scanderen, werd de broer van Houtekier (tevens essevee-supporter) op het matje geroepen bij Dury, dat dit moest stoppen...

- de twee jaar dat we in tweede speelden en geen kampioen werden, en dat vergeten velen, was het voetbal echt flauw.  Altijd maar met die ene spits...  Toen het publiek zich begon te roeren moesten we maar naar "Real Madrid of Manchester gaan kijken"

- in 2004 moeten we naar het laatst geklasseerde Denderleeuw, opnieuw met die ene spits, het publiek werd dat beu en begon "wij willen voetbal zien", in de laatste minuut scoren we dat toch nog de 0-1, maar de supporters blijven dit roepen.  Waarop Dury met handgeklap richting tribune wuift, worden de supporters echt kwaad en roepen "dury buiten", waarop Dury zijn middenvinger opsteekt...

Dit zijn enkele anekdotes, en zo kan ik er nog 10 opsommen, ik moet die vent gewoon niet.  

Ik ga niet ontkennen dat hij een goeie trainer is, maar daarom moet ik niet zijn naam scanderen.  Het verleden heeft genoeg voor mij bewezen, dat als je resultaten belangrijker vindt dan het respect afdwingen, je club hopelijk niet in 3e of 4e klasse zakt, want dan zal het blijkbaar zonder jou zijn.

Het verleden heeft ook bewezen, dat ik langer supporter zal zijn van essevee, dan een trainer die daar op dat moment traint...

Vergeten we ook het incident niet waarbij een wedstrijd eens later begon omdat niet alle supporters tijdig in het stadion waren, F.D. heeft toen na die bewuste wedstrijd flink van zijn oren gemaakt dat dit niet meer hoeft te gebeuren.  Respect voor de supporter: 0,0

Of de spelers die van F.D. niet naar het eetfestijn ten voordele van de jeugdwerking mochten gaan, omdat er ENKELE dagen later een wedstrijd op het programma stond, blijkbaar dacht de man dat hij al aan het trainen was in Madrid of Manchester...

Ik meen mij ook nog een zwaar incident te herinneren, eens tijdens een oefenwedstrijd in Wakken waar de brave man de ganse organisatie "te kakken" heeft gezet door met een beloftenelftal af te komen in tegenstelling tot eerdere beloftes.

Ik kan hier ook nog wel een tijdje doorgaan hoor...

Geef mij dan maar liever een achtste plaats met een trainer die beseft dat een club zijn supporters hard nodig heeft.  Dus ook voor mij liever vandaag dan morgen andere oorden opzoeken a.u.b.

Als die man beslist om bepaalde spelers - ook al zijn ze graag gezien bij het publiek - niet op te stellen, of een eindje te laten opwarmen, dan is dat zijn belissing. Als die man de organisatie maar niks vindt, dan heeft hij het recht om daarop te 'kakken'. Als die man het ambetant vond dat de fans te laat waren, omdat er zo bvb extra stress bij te pas komt en de concentratie verzwakt, dan is dat zijn recht. Als die man met ??n spits speelde in derde/tweede klasse, dan is dat zijn recht, ook al was het soms niet om aan te zien. De jaren erna (in eerste) hebben we ook vaak met dit systeem gespeeld, niemand horen klagen dan. Als die man beslist dat z'n spelers niet genoeg rust zullen hebben, en ze dus niet naar een of ander eetfestijn laat gaan, dan is dat zijn beslissing.

Catch my drift? Heel leuke anekdotes allemaal, echt waar, maar wat jullie 'zware incidenten' noemen zeg, ongelofelijk. Voor de zoveelste keer, ik ben ook geen fan van 'de mens' Dury omwille van bepaalde karaktertrekjes, maar wat kan het mij nu in Godsnaam schelen dat hij z'n spelers ooit eens verboden heeft om niet naar een eetfestijn te gaan, komaan zeg, waar zijn we mee bezig. Ik denk ook niet dat de fans van Manchester United Ferguson buiten willen omdat hij vier jaar terug eens zijn spelers heeft verboden om uit te gaan, snap je? Jij en nog een handjevol 'fans' (doorgaans uit dezelfde hoek) proberen Dury al sinds het begin van de fusie de grond in te boren. Als ik jullie redenen nu lees, moet ik eens goed lachen, sorry. Mocht het van sommigen afhangen, speelden we nog met D'Hollander in de spits en met Merlier in de goal. En wat zou dat leuk zijn zeg, lekker tegen degradatie spelen, maar wel een gezellig vriendenclubje. Welkom in het voetbal, welkom in eerste klasse.

Dury is baas. Hij is niet perfect, verre van, hij komt vaak arrogant over en hij heeft een koppig karakter (nobody's perfect), maar hij is een voetbaltrainer. En in dat beroep dat hij uitoefent, is hij een topper, punt. Maar als jullie liever zwaarder tillen aan een speler die ooit eens lang moest opwarmen, en daarom deze man willen zien vertrekken, zegt dat vooral heel veel over jullie, niet zozeer over onze trainer me dunkt.

Daar zeg je het heel mooi, alleen hij beslist alles, al de rest is lucht (inclusief supporters).  Of denk je dat hij stond te trappelen om naar de overkant te komen zaterdag ll., of een briefje te schrijven...  Laat staan dat de ganse entourage weet wat ?berhaupt een voetbalcultuur is en wat supporters betekenen voor een vereniging.

En als er een wedstrijd later begint door omstandigheden is hij zeker niet DE persoon die de lakens moet uitdelen (alhoewel hij dat van zijn eigen wel denkt te moeten doen), de tegenpartij en televisiepartners hebben evenveel zoniet meer inspraak in zo een beslissing.  Dat de concentratie daardoor verzwakt is te zot voor woorden, want de concentratie was regelmatig verzwakt dit seizoen.

En dat zijn spelers nog niet naar een eetfestijn ten voordele van DE EIGEN JEUGD (terwijl dit eigenlijk een verplichting zou moeten zijn) mogen gaan, terwijl er sommigen graag hadden geweest plus dat er dat weekend geen wedstrijd op het programma stond toont hier duidelijk welk een persoonlijkheid F.D. is.  En wij zouden zijn naam moeten scanderen, of nog beter een spandoek maken???  Hallo???

fox

• Gast
« Reactie #203 Gepost op: mei 23, 2009, 12:01:22 pm »
Uiteraard gaat dit niet om Dury. Het gaat enkel en alleen om het feit dat Zulte Waregem het goed doet en sommigen kunnen dat maar niet verkroppen en dan wordt het uitgangbord bij uitstek van deze enorme groei maar aangevallen. Intriest is het, maar ik denk niet dat ons bestuur er ook maar 1 seconde van wakker ligt.  Uiteraard gaat dit niet om die lachwekkende gevalletjes die hier opgenoemd worden, het gaat enkel en alleen over die rode kleurtjes die thuisgelaten moeten worden. Het erge van de zaak is dat ze nog niet durven toegeven waar het hier echt om draait.

Offline deltas

• Leden
« Reactie #204 Gepost op: mei 23, 2009, 01:10:16 pm »
iedereen wil dat essevee goed speelt!! dus fox zo iets moet je niet zeggen!
en het gaat wel degelijk om dury en niet om de kleuren want nog steeds zie ik boven meer rood-wit dan rood-groen  :) dus daar heeft het zeker niets mee te maken! leer er gewoon mee leven dat niet iedereen aan dury is ! hij heeft het uiteindelijk goed gedaan na een zwakke seizoen start en dat door enkele grote versterkingen! als de ploeg blijft hoop ik dat je dan ook beseft dat er volgend jaar toch zeker weer een plaats in de eerste 6 moet gehaald worden om de bovenste play offs te halen anders is het seizoen niet geslaagd tenzij we europees halen door da nieuw systeem dat de 7 ook nog europees kan halen!!

sv74

• Gast
« Reactie #205 Gepost op: mei 23, 2009, 01:28:49 pm »
Uiteraard gaat dit niet om Dury. Het gaat enkel en alleen om het feit dat Zulte Waregem het goed doet en sommigen kunnen dat maar niet verkroppen en dan wordt het uitgangbord bij uitstek van deze enorme groei maar aangevallen. Intriest is het, maar ik denk niet dat ons bestuur er ook maar 1 seconde van wakker ligt.  Uiteraard gaat dit niet om die lachwekkende gevalletjes die hier opgenoemd worden, het gaat enkel en alleen over die rode kleurtjes die thuisgelaten moeten worden. Het erge van de zaak is dat ze nog niet durven toegeven waar het hier echt om draait.

Ik ken ook nog veel mensen (geen rood-witte) die nog altijd niets van Dury moeten hebben, dus daar ligt het niet aan.

sv74

• Gast
« Reactie #206 Gepost op: mei 23, 2009, 01:33:28 pm »
en het gaat wel degelijk om dury en niet om de kleuren want nog steeds zie ik boven meer rood-wit dan rood-groen  :) dus daar heeft het zeker niets mee te maken! leer er gewoon mee leven dat niet iedereen aan dury is ! hij heeft het uiteindelijk goed gedaan na een zwakke seizoen start en dat door enkele grote versterkingen! als de ploeg blijft hoop ik dat je dan ook beseft dat er volgend jaar toch zeker weer een plaats in de eerste 6 moet gehaald worden om de bovenste play offs te halen anders is het seizoen niet geslaagd tenzij we europees halen door da nieuw systeem dat de 7 ook nog europees kan halen!!

Ja, grote sterke versterkingen, maar wel onbekende spelers die in hun vorige club niet als zodanig omschreven werden, Makiese die geen bal raakte in Charleroi, Nfor die niet aan de bak kwam in Gent, Roelandts die hier zijn beste kwaliteiten hervond, allemaal de verdienste van Dury, als je dit nu graag hebt of niet.

Offline Wouter

• Leden
« Reactie #207 Gepost op: mei 23, 2009, 03:05:41 pm »
Discussi?ren we hier anders verder over wie de titel binnenhaalt? ;)

Offline deltas

• Leden
« Reactie #208 Gepost op: mei 23, 2009, 05:30:16 pm »
wtf kan mij da schelen wat er in T gebeurt ik heb daar niets mee te maken en ben nog nooit binnen geweest enkel 1 keer om de sfeerfilm van tegen kvk te gaan bekijken van het bekerduel geweest!!
en van mij mogen zij naar boven komen de cb wie zijn wij om te zeggen waar iemand moet zitten? zolang ze het kindergedrag beneden laten denk ik niet dat er problemen zullen zijn boven! en de problemen die sommige hebben met de cb hebben zelf niets meer met het voetbal te maken maar puur persoonlijk! sommige leden denken dat ze zich alles kunnen permiteren en volgens ik het hoor is dat dan ook het probleem geworden bij de cb!! wrm zitten de cb niet meer samen volgend jaar? omdat het allemaal goede vriendjes zijn? of omdat het allemaal volwassen mensen zijn? dacht het niet  :)

Offline deltas

• Leden
« Reactie #209 Gepost op: mei 23, 2009, 05:34:24 pm »

ja hallo,
kleurenblind zekers
die oude sjaals vallen dus blijkbaar iets beter op dan de nieuwe,
waarschijnlijk met dat wit erin
maar meer rood-wit dan rood-groen is zeker niet waar
trouwens wtf ! maakt dat nu uit
ik ken heel veel mensen die uit gewoonte hun oude sjaal aandoen gewoon voor de warmte,
vergeet niet dat dit clubje al een geschiedenis heeft met die kleuren en dat er veel mensen die vroeger al kwamen kijken dat nu nog altijd doen met die oude sjaals.
GEEF ZE ER EEN NIEUWE GRATIS  en ze laten die oude gewoon in de kast liggen,
niet de die-hards maar de gewone modale supporter.
Trouwens ik ben, ook zo'n oude rood witte supporter omdat ik jaren geleden ook al naar het regenboogstadion kwam, maar ik ben overgeschakeld op een nieuwe sjaal omdat mijn oude versleten was.

En sedert het 'bezoek' van die oude harde kern aan de kantine van vak T ben ik blij dat ik af en toe wat rood-groens kan dragen.
Daar wil ik niet bijhoren, ongemanierde en nooit gezien daad om jonge mensen HUN wil op te leggen of gewoon om te tonen WIJ zijn hier de baas.
In plaats van te praten met mekaar of de handen in mekaar te slaan, we kunnen mekaar gebruiken om de ploeg vocaal te steunen.
Nieuwsgierig wat dat gaat geven volgend jaar als CB naar boven trekt, want dat is ??n van de gevolgen van die actie.

juist ja nog vergeten sommige mensen dragen nog rood-wit gewoon omdat ze dat willen ook en dan spreek ik ook over de modale supporter en als ze al eerst een gratis sjaal moeten krijgen om hem te dragen? dan is dat een paniek poging van het bestuur om het rood-wit weg te krijgen! ik draag gewoon graag die sjaal maar die kleuren hebben hier niets mee maken waarover het gaat :) voor mij toch niet

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #210 Gepost op: mei 23, 2009, 06:07:31 pm »
all? jupla, de kleurendiscussie ?n de Dury-discussie door elkaar..
Verdraagzaamheid is hier toch ver te zoeken ze.. Verdraagzaamheid tegenover rood-wit/rood-groen, verdraagzaamheid tegenover Dury... Het enige dat telt is toch de voetbal? niet alle kleuren en dergelijke er rond? Dury haalt goede resultaten met Zulte Waregem, waarom dan over hem klagen? Zowel met rood-wit als met rood-groen hebben we al mooie dingen meegemaakt, waarom dan gewoon niet beide kleurencombinaties respecteren? Ik heb de rood-witte glorietijd nooit echt meegemaakt, maar heb respect voor iedereen die rood-witte sjaals en dergelijke draagt, als zij ook maar respect voor mij/ons hebben..

Tot zover mijn zegje in heel deze zinloze discussie.

Crudo

• Gast
« Reactie #211 Gepost op: mei 23, 2009, 06:14:22 pm »
t wordt tijd dat er nog eens een transfergerucht opduikt, zodat den aandacht hier weer wat afgeleid is  ;D

dit topic gaat toch absoluut nergens meer over

Offline -JoNaThAn-

• Leden
« Reactie #212 Gepost op: mei 23, 2009, 07:52:56 pm »
t wordt tijd dat er nog eens een transfergerucht opduikt, zodat den aandacht hier weer wat afgeleid is  ;D

dit topic gaat toch absoluut nergens meer over

Grappig/triestig dat dit de afgelopen dagen het populairste topic is ...

Offline superjood

• Leden
« Reactie #213 Gepost op: mei 24, 2009, 02:49:51 pm »
Dury haalt goede resultaten met Zulte Waregem, waarom dan over hem klagen?

Omdat de spelers zes jaar terug niet naar het eetfestijn mochten. Dury buiten!

Dit was dit seizoen, check eerst beter jou bronnen als je die ?berhaupt al hebt...

Offline superjood

• Leden
« Reactie #214 Gepost op: mei 24, 2009, 02:51:49 pm »
all? jupla, de kleurendiscussie ?n de Dury-discussie door elkaar..
Verdraagzaamheid is hier toch ver te zoeken ze.. Verdraagzaamheid tegenover rood-wit/rood-groen, verdraagzaamheid tegenover Dury... Het enige dat telt is toch de voetbal? niet alle kleuren en dergelijke er rond? Dury haalt goede resultaten met Zulte Waregem, waarom dan over hem klagen? Zowel met rood-wit als met rood-groen hebben we al mooie dingen meegemaakt, waarom dan gewoon niet beide kleurencombinaties respecteren? Ik heb de rood-witte glorietijd nooit echt meegemaakt, maar heb respect voor iedereen die rood-witte sjaals en dergelijke draagt, als zij ook maar respect voor mij/ons hebben..

Tot zover mijn zegje in heel deze zinloze discussie.

Voor een supporter met clubliefde telt niet enkel het voetbal mijn beste, duidelijk dat je nog een leerling bent...

Offline superjood

• Leden
« Reactie #215 Gepost op: mei 24, 2009, 02:57:57 pm »

Moest ik het niet kunnen verkroppen, zou ik niet alle weken aanwezig zijn mijn beste.  Dus ook jij mss beter je bronnen checken a.u.b...  Het gaat dus weldegelijk om F.D.  En dat het bestuur niet wakker ligt van zijn supporters hebben we al regelmatig aan den lijve ondervonden.  Of het nu van niet willen is, of van niet beter kunnen laat ik in het midden.

Crudo

• Gast
« Reactie #216 Gepost op: mei 24, 2009, 03:39:25 pm »
dit topic heet "dury en de NUTTELOZE discussie" en het is ook echt nutteloos. ookal winnen we de champions league, er gaan nog altijd mensen zijn die tegen Dury zijn, sowieso.

verder discussieren is waste of time. je hebt 100% gelijk sv zulte waregen, maar als je denkt dat je nu nog hun mening gaat kunnen veranderen als ze na zo'n superseizoen nog altijd tegen Dury zijn...vergeet t maar
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2009, 03:44:09 pm door Crudo »

Offline tomtom

• Leden
« Reactie #217 Gepost op: mei 24, 2009, 04:20:58 pm »

Dit was dit seizoen, check eerst beter jou bronnen als je die überhaupt al hebt...

Oke, dit seizoen, boeiend. Ik herhaal, Dury moet buiten omdat de spelers niet naar het eetfestijn mochten?

Je kan er natuulijk opnieuw een karikatuur van maken, maar bij mij is het simpel.

Ik was er vanaf dag één bij met de fusie, en vanaf dag één moest ik hem niet, door de redenen die ik reeds heb opgesomd, heeft hij mij door de jaren heen zeker niet voor zijn kar laten spannen.

Ik moet die vent niet, punt uit.  En ik roep enkel maar voor iemand als ik respect heb voor iemand, en Dury zal dat bij mij nooit meer krijgen, goeie of slechte resultaten.

Blijkbaar mag je hier ook nooit er een andere mening op nahouden, je moet op dezelfde lijn van het bestuur zitten, of je ben geen echte supporter blijkbaar.  In de eerste 5 jaar heb ik 1 match gemist (heenmatch 3e klasse Hamme), verplaatsingen naar Overpelt (verliespartij voor de beker, 7 supporters mee) incluis.  Dan heb ik recht op een EIGEN MENING, dus moet ik eigenlijk al zeker geen verantwoording afleggen...

jij vroeg mij redenen waarom ik tegen Dury ben, ik heb die gegeven...

fox

• Gast
« Reactie #218 Gepost op: mei 24, 2009, 04:27:47 pm »

Dit was dit seizoen, check eerst beter jou bronnen als je die ?berhaupt al hebt...

Oke, dit seizoen, boeiend. Ik herhaal, Dury moet buiten omdat de spelers niet naar het eetfestijn mochten?

Je kan er natuulijk opnieuw een karikatuur van maken, maar bij mij is het simpel.

Ik was er vanaf dag ??n bij met de fusie, en vanaf dag ??n moest ik hem niet, door de redenen die ik reeds heb opgesomd, heeft hij mij door de jaren heen zeker niet voor zijn kar laten spannen.

Ik moet die vent niet, punt uit.  En ik roep enkel maar voor iemand als ik respect heb voor iemand, en Dury zal dat bij mij nooit meer krijgen, goeie of slechte resultaten.

Blijkbaar mag je hier ook nooit er een andere mening op nahouden, je moet op dezelfde lijn van het bestuur zitten, of je ben geen echte supporter blijkbaar.  In de eerste 5 jaar heb ik 1 match gemist (heenmatch 3e klasse Hamme), verplaatsingen naar Overpelt (verliespartij voor de beker, 7 supporters mee) incluis.  Dan heb ik recht op een EIGEN MENING, dus moet ik eigenlijk al zeker geen verantwoording afleggen...

jij vroeg mij redenen waarom ik tegen Dury ben, ik heb die gegeven...

Je bent vanaf dag 1 tegen Dury. Toen moesten die "redenen" die je opnoemt nog allemaal voorvallen. Enough said!

Offline tomtom

• Leden
« Reactie #219 Gepost op: mei 24, 2009, 04:30:55 pm »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

idd, voor de eerste match was er een receptie!
waarop hij al enkele schitterende dingen gezegd heeft!

maar mss was jij er toen nog niet...  het was "maar" 3e klasse h?  ;)