Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 442788 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1100 Gepost op: november 02, 2007, 11:28:43 am »
kort gezegd, een knap en modern stadion is zeker te vullen: beginnen met zoals ze het nu gaan doen met 14 000 zitjes en op termijn de mogelijkheid uit breiden naar 18 000 zitjes

dat lukt zeker en vast, een nieuw stadion doet heel veel!!!

plus dan nog eens de goede streek: geld, sponsers, supporterspottenti?el, en niet te vergeten onze supersnelle groei en ambitievol bestuur, sponers, en trainer

zoals hierboven gezegd, welke belgische ploeg is zo snel gegroeid zoals ons in die 2 jaar eerste klasse (msh Genk) en dan nog en als je kijkt dat nu onze zogezegde toppers er VERDIEND uit gaan tegen

brann bergen
sarajevo
aalborg
anderlecht moeite met rapid wenen en tegen hapoel tel aviv was het ook allesbehalve denderend

dusja.... MOETEN WE NOG MEER ZEGGEN

EN REKENEN en met trots dat wij teminste supporters hebben uit de eigen streek en toch 18 000 man meenemen naar bekerfinale en op verplaatsing zeker bij de eerste 8 zitten qua uitsupporters

en europees was er toch ook pakje volk mee...

anderlecht, brugge, standard: 70% is niet van de stad zelf

en ng schaamtelijker : msh met een voorbeeld aangeven; tijdens svzw - brugge: kwam er een volledige familie uit een huis dichtbij het stadion: mama, papa, zoon, dochter met sjaal van brugge: SCHANDE!

en hoeveel mensen uit Waregem die vb naar anderlecht gaan kijken

en svzw - standard: standard scoort en plots hoor je massa's nederlands uit het vak van standard (jawel LIMBURGERS en west en oostvlamingen) SCHANDE

je ziet pas als het een bekermatch is: op een weekdag: zit er plots ng 7000 man in brugge tegen westerlo

9000 in genk ook eens

anderlecht 11 000

leuk supporter zijn van deze ploegen: echt iets dat er bij niet in kan: ben je van brugge, anderlecht(brussel) of luik

OK DAN is dit natuurlijk te verstaan: maar als waregemnaar supporteren vr vb standard, anderlecht of brugge: SCHANDE en het zijn er veel
« Laatst bewerkt op: november 02, 2007, 11:33:50 am door essevee007 »

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1101 Gepost op: november 02, 2007, 11:46:28 am »
Citaat
anderlecht, brugge, standard: 70% is niet van de stad zelf

Misschien eens stoppen met altijd maar die cijfers er uit te flappen zonder enige research. Komt totaal niet geloofwaardig meer over.

Citaat
en ng schaamtelijker : msh met een voorbeeld aangeven; tijdens svzw - brugge: kwam er een volledige familie uit een huis dichtbij het stadion: mama, papa, zoon, dochter met sjaal van brugge: SCHANDE!

Wat is daar nu mis mee ? Als die mensen zich nu meer aangetrokken voelen tot Brugge :s Misschien zijn ze van daar afkomstig ? Moet iedere voetbalsupporter die hier in de buurt woont supporteren voor SVZW ?  Dat is nu eenmaal het kenmerk van een topclub. Ze hebben een veel grotere aantrekkingskracht.

Citaat
en svzw - standard: standard scoort en plots hoor je massa's nederlands uit het vak van standard (jawel LIMBURGERS en west en oostvlamingen) SCHANDE

Kijk eens op de kaart van Belgi?, en je zal zien dat Luik erg dicht bij Limburg ligt ... Precies alsof dat wij hier nix van supporters hebben buiten West-Vlaanderen ( kijk maar naar ons Mattieke hier van opt forum ). Als we jou redenering volgen heeft de stad waar de meeste mensen rond wonen ook automatisch de grootste club.

Citaat
je ziet pas als het een bekermatch is: op een weekdag: zit er plots ng 7000 man in brugge tegen westerlo
9000 in genk ook eens
anderlecht 11 000
Precies alsof er bij onze bekermatch tegen LaLouvi?re veel volk was ... Komaan zeg doe eens normaal. Als ze Uefa-cup spelen midden de week, zit het stadion ook bomvol. Ge gelooft in u eigen fabeltjes gij.

Laat iedereen toch supporteren voor de club waar hij zich meest tot aangetrokken voelt.
Enkel met supporters die om de 2 jaar van ploeg veranderen heb ik een probleem.

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1102 Gepost op: november 02, 2007, 12:26:27 pm »
kort gezegd, een knap en modern stadion is zeker te vullen: beginnen met zoals ze het nu gaan doen met 14 000 zitjes en op termijn de mogelijkheid uit breiden naar 18 000 zitjes

dat lukt zeker en vast, een nieuw stadion doet heel veel!!!

plus dan nog eens de goede streek: geld, sponsers, supporterspottenti?el, en niet te vergeten onze supersnelle groei en ambitievol bestuur, sponers, en trainer

zoals hierboven gezegd, welke belgische ploeg is zo snel gegroeid zoals ons in die 2 jaar eerste klasse (msh Genk) en dan nog en als je kijkt dat nu onze zogezegde toppers er VERDIEND uit gaan tegen

brann bergen
sarajevo
aalborg
anderlecht moeite met rapid wenen en tegen hapoel tel aviv was het ook allesbehalve denderend

dusja.... MOETEN WE NOG MEER ZEGGEN

EN REKENEN en met trots dat wij teminste supporters hebben uit de eigen streek en toch 18 000 man meenemen naar bekerfinale en op verplaatsing zeker bij de eerste 8 zitten qua uitsupporters

en europees was er toch ook pakje volk mee...

anderlecht, brugge, standard: 70% is niet van de stad zelf

en ng schaamtelijker : msh met een voorbeeld aangeven; tijdens svzw - brugge: kwam er een volledige familie uit een huis dichtbij het stadion: mama, papa, zoon, dochter met sjaal van brugge: SCHANDE!

en hoeveel mensen uit Waregem die vb naar anderlecht gaan kijken

en svzw - standard: standard scoort en plots hoor je massa's nederlands uit het vak van standard (jawel LIMBURGERS en west en oostvlamingen) SCHANDE

je ziet pas als het een bekermatch is: op een weekdag: zit er plots ng 7000 man in brugge tegen westerlo

9000 in genk ook eens

anderlecht 11 000

leuk supporter zijn van deze ploegen: echt iets dat er bij niet in kan: ben je van brugge, anderlecht(brussel) of luik

OK DAN is dit natuurlijk te verstaan: maar als waregemnaar supporteren vr vb standard, anderlecht of brugge: SCHANDE en het zijn er veel

Zucht...

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1103 Gepost op: november 02, 2007, 12:53:38 pm »
Essevee007 heeft voor 1 keer wel een punt door te zeggen dat het hier vol zit met successo's van de "grote" ploegen. Ik kom daar ook zot van eigenlijk. Je woont in Waregem, hebt geen hol te maken met fcb, maar je loopt toch de hele dag met zo'n blauwzwarte sjaal rond je (dikke) nek...

Whatever, veel heeft dit niet met de stadionsuitbreiding te maken. Ik denk niet dat die succeso's plots gaan overstappen als er een mooi stadion staat bij ons.
De eerste vereiste om meer supporters te krijgen is gewoon goeie resultaten, kijk maar na cercle en zo.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1104 Gepost op: november 02, 2007, 01:07:02 pm »
Essevee007 heeft voor 1 keer wel een punt door te zeggen dat het hier vol zit met successo's van de "grote" ploegen. Ik kom daar ook zot van eigenlijk. Je woont in Waregem, hebt geen hol te maken met fcb, maar je loopt toch de hele dag met zo'n blauwzwarte sjaal rond je (dikke) nek...

Whatever, veel heeft dit niet met de stadionsuitbreiding te maken. Ik denk niet dat die succeso's plots gaan overstappen als er een mooi stadion staat bij ons.
De eerste vereiste om meer supporters te krijgen is gewoon goeie resultaten, kijk maar na cercle en zo.
De supporters van de grote topploegen zijn gewoon verspreid over heel het land ... Daarom zijn dat nog niet allemaal successupporters h? ...
Yves is al heel zn leven supporter van Standard en woont hier in West-Vlaanderen. Das toch ook geen successupporter. Tis toch niet omdat hij in Ieper woont dat hij automatisch voor Roeselare zou moeten zijn bvb

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1105 Gepost op: november 02, 2007, 01:12:15 pm »
Essevee007 heeft voor 1 keer wel een punt door te zeggen dat het hier vol zit met successo's van de "grote" ploegen. Ik kom daar ook zot van eigenlijk. Je woont in Waregem, hebt geen hol te maken met fcb, maar je loopt toch de hele dag met zo'n blauwzwarte sjaal rond je (dikke) nek...

Whatever, veel heeft dit niet met de stadionsuitbreiding te maken. Ik denk niet dat die succeso's plots gaan overstappen als er een mooi stadion staat bij ons.
De eerste vereiste om meer supporters te krijgen is gewoon goeie resultaten, kijk maar na cercle en zo.
De supporters van de grote topploegen zijn gewoon verspreid over heel het land ... Daarom zijn dat nog niet allemaal successupporters h? ...
Yves is al heel zn leven supporter van Standard en woont hier in West-Vlaanderen. Das toch ook geen successupporter. Tis toch niet omdat hij in Ieper woont dat hij automatisch voor Roeselare zou moeten zijn bvb

Support your locals. In ons geval zijn heel veel 'supporters' vertrokken toen Ksv Waregem degradeerde (en bleef degraderen), een duizend/duizendvijfhonderd bleven komen - waaronder ik en mijn familie en vrienden. De rest bleef thuis, of ging naar Brugge, Anderlecht, enzovoort. D?t zijn successupporters, en al zeker wanneer ze er terug stonden op de bekerfinale met een rood-witte/groen-rode sjaal, en die mensen kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden. Akkoord, ze spijzen de clubkas, dus laat ze maar komen, maar vergeet niet dat ze terug in Jantje Breydel zullen zitten mochten we ooit weer degraderen. Mensen van bijvoorbeeld Waregem die al heel hun leven naar Brugge gaan kijken (wat ik niet begrijp, maar goed), akkoord, dat is anders.

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1106 Gepost op: november 02, 2007, 01:18:06 pm »
2 zaken:

1. Waarom zou iemand van waregem niet voor brugge mogen supporteren? daar hebben jullie niets mee te maken (vrijheid van mening weet je wel)

2. On topic alsjeblief! Op de gemeenteraad dinsdag staat een punt geagendeerd door de SP.a waarin ze uitleg vragen over de stand van zaken. dus woensdag en donderdag de krant in de gaten houden is de boodschap omtrent het stadion.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1107 Gepost op: november 02, 2007, 01:39:10 pm »
2 zaken:

1. Waarom zou iemand van waregem niet voor brugge mogen supporteren? daar hebben jullie niets mee te maken (vrijheid van mening weet je wel)

2. On topic alsjeblief! Op de gemeenteraad dinsdag staat een punt geagendeerd door de SP.a waarin ze uitleg vragen over de stand van zaken. dus woensdag en donderdag de krant in de gaten houden is de boodschap omtrent het stadion.

gwn ff ter info: wa eeft de SP.a daar mee te maken dan ?? zijn da dan de schepens van Waregem die in de SP.a zitten, die meer uitleg willen ofzo ?

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1108 Gepost op: november 02, 2007, 02:56:39 pm »
2 zaken:

1. Waarom zou iemand van waregem niet voor brugge mogen supporteren? daar hebben jullie niets mee te maken (vrijheid van mening weet je wel)

2. On topic alsjeblief! Op de gemeenteraad dinsdag staat een punt geagendeerd door de SP.a waarin ze uitleg vragen over de stand van zaken. dus woensdag en donderdag de krant in de gaten houden is de boodschap omtrent het stadion.

gwn ff ter info: wa eeft de SP.a daar mee te maken dan ?? zijn da dan de schepens van Waregem die in de SP.a zitten, die meer uitleg willen ofzo ?


Gezien de verpletterende meerderheid van CD&V zijn er geen SP.A schepenen in Waregem, enkel CD&V'ers. SP.A heeft wel enkele gemeenteraadsleden, die dus samen met VLD (en een verdwaalde Vlaams Belanger) de oppositie vormen.

Ik vermoed dat ze nu vanuit die oppositierol het schepencollege willen interpelleren over de plannen en de stand van zaken e.d. Veel moeten we daar echter niet vrezen aangezien CD&V toch alles alleen kan beslissen...



Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1109 Gepost op: november 02, 2007, 03:30:55 pm »
Zouden ze misschien moeilijk durven doen over de investeringen die daarvoor nodig zijn ?
hopelijk staat het stadion er al tegen de volgende verkiezingen dan. :P

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1110 Gepost op: november 02, 2007, 03:34:11 pm »
voor februari 2008 moet ge geen nieuws verwachten ivm het stadion, ze moet eerst nog 30 keer vergaderen  ::)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1111 Gepost op: november 02, 2007, 03:40:36 pm »
hoe meer we er naar verlangen, hoe groter de ontlading zal zijn ;)

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 508
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1112 Gepost op: november 03, 2007, 09:19:54 am »
Mooi vernieuwd stadion. Maar wat moeten we doen om het te vullen.
Het zal niet vanzelf gaan door het feit dat de accommodatie mooier is. En met de door RSCA geciteerde aantallen bewoners komen we er ook niet. Je moet dus een groot aantal supporters van buiten de omgeving aantrekken.
Misschien even los van wat het hart zegt, de rede laten spreken: een SWOT analyse.
Let wel. Wat hier staat is niet mijn overtuiging als supporter, maar eerder de blik van een buitenstaander (wat ik niet ben.) Het staat jullie vrij jullie eigen SWOT analyse te maken. Het lijkt me interessant om hier wat verder over door te bomen.

STRENGTHS:
- de prestaties van de voorbije jaren. Vooral de Europese overwintering heeft heel wat bewondering gewekt. Ik woon in Gent, werk in Brussel en kom heel regelmatig in Amsterdam en daar alleen maar positieve commentaren over wat dit kleine clubje gepresteerd heeft.
- familiaal. Zulte Waregem is een club waar je zonder probleem met de ganse familie naar toe gaat. Misschien nog wat familialer in de prijzen. In Brugge en Gent betalen de ouders die samen met de kinderen een abonnement hebben in het jeugdvak een heel democratische prijs.
Deze clubs (en ook Genk) tonen aan dat je het verschil kan maken als familieclub.

WEAKNESS
- de naam. Overal waar ik kom, heeft niemand het over Zulte Waregem, noch over Waregem. Iedereen vraagt naar Zulte. Clubs die supporters uit alle regio?s van het land halen worden niet geassocieerd met plaatsnamen of een lokale regio: Club, Anderlecht, Standard. Er zullen geen supporters van buiten de kempen supporteren voor Westerlo. Genk haalt nauwelijks supporters buiten Midden- en Noord Limburg (hoewel ze heel mooi voetbal brengen).
Ik zou zeggen: zoek ofwel een andere naam of hou gewoon ?Zulte? over. Maar dan als roepnaam en niet als referentie naar de gemeente.

- de kleuren. Let?s face it. Rood-Groen is een kleurencombinatie niet niet gaat. Heeft iemand van jullie in de kleerkast iets liggen dat rood en groen combineert en tegelijkertijd smaakvol is. Onze truitjes zijn ook maar mooi geworden als ze wit of zwart waren. Mijn zoon voetbalde vorig weekend tegen Eeklo, ook al in rood-groene tenue. Het ziet er niet uit.
Zoek kleuren uit waar je ook een sjaal buiten het voetbal (en buiten de omgeving van Waregem) kan dragen, en waarbij de tribunes smaakvol gekleurd worden.

OPPORTUNITIES
- De club heeft nog geen geschiedenis en dus ook geen erfenis van een al bij al kleurloos verleden.  KSV Waregem had wel een aantal uitschieters, maar daar koop je niks voor.
- het nieuwe stadion kan een nieuw elan geven. Laat het echter niet de naam van een sponsor dragen, maar spiegel je aan de ArenA, San Siro, de Kuip,? .

TREATHS
- minder en minder jong Belgische beloften. Een vrij unieke strategie (spelen met jonge Belgische beloften aangevuld met ervaring) is op 2 jaar tijd bijna teniet gedaan. En zelfs al zijn zo?n spelers moeilijk betaalbaar, het was het sterkste aspect wat Zulte Waregem anders maakte dan de andere clubs in Belgi?. En in een moeilijke, verzadigde markt moet je je van je concurrenten kunnen differenti?ren.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1113 Gepost op: november 03, 2007, 10:58:24 am »
Mooi vernieuwd stadion. Maar wat moeten we doen om het te vullen.
Het zal niet vanzelf gaan door het feit dat de accommodatie mooier is. En met de door RSCA geciteerde aantallen bewoners komen we er ook niet. Je moet dus een groot aantal supporters van buiten de omgeving aantrekken.
Misschien even los van wat het hart zegt, de rede laten spreken: een SWOT analyse.
Let wel. Wat hier staat is niet mijn overtuiging als supporter, maar eerder de blik van een buitenstaander (wat ik niet ben.) Het staat jullie vrij jullie eigen SWOT analyse te maken. Het lijkt me interessant om hier wat verder over door te bomen.

STRENGTHS:
- de prestaties van de voorbije jaren. Vooral de Europese overwintering heeft heel wat bewondering gewekt. Ik woon in Gent, werk in Brussel en kom heel regelmatig in Amsterdam en daar alleen maar positieve commentaren over wat dit kleine clubje gepresteerd heeft.
- familiaal. Zulte Waregem is een club waar je zonder probleem met de ganse familie naar toe gaat. Misschien nog wat familialer in de prijzen. In Brugge en Gent betalen de ouders die samen met de kinderen een abonnement hebben in het jeugdvak een heel democratische prijs.
Deze clubs (en ook Genk) tonen aan dat je het verschil kan maken als familieclub.

WEAKNESS
- de naam. Overal waar ik kom, heeft niemand het over Zulte Waregem, noch over Waregem. Iedereen vraagt naar Zulte. Clubs die supporters uit alle regio’s van het land halen worden niet geassocieerd met plaatsnamen of een lokale regio: Club, Anderlecht, Standard. Er zullen geen supporters van buiten de kempen supporteren voor Westerlo. Genk haalt nauwelijks supporters buiten Midden- en Noord Limburg (hoewel ze heel mooi voetbal brengen).
Ik zou zeggen: zoek ofwel een andere naam of hou gewoon “Zulte” over. Maar dan als roepnaam en niet als referentie naar de gemeente.

- de kleuren. Let’s face it. Rood-Groen is een kleurencombinatie niet niet gaat. Heeft iemand van jullie in de kleerkast iets liggen dat rood en groen combineert en tegelijkertijd smaakvol is. Onze truitjes zijn ook maar mooi geworden als ze wit of zwart waren. Mijn zoon voetbalde vorig weekend tegen Eeklo, ook al in rood-groene tenue. Het ziet er niet uit.
Zoek kleuren uit waar je ook een sjaal buiten het voetbal (en buiten de omgeving van Waregem) kan dragen, en waarbij de tribunes smaakvol gekleurd worden.

OPPORTUNITIES
- De club heeft nog geen geschiedenis en dus ook geen erfenis van een al bij al kleurloos verleden.  KSV Waregem had wel een aantal uitschieters, maar daar koop je niks voor.
- het nieuwe stadion kan een nieuw elan geven. Laat het echter niet de naam van een sponsor dragen, maar spiegel je aan de ArenA, San Siro, de Kuip,… .

TREATHS
- minder en minder jong Belgische beloften. Een vrij unieke strategie (spelen met jonge Belgische beloften aangevuld met ervaring) is op 2 jaar tijd bijna teniet gedaan. En zelfs al zijn zo’n spelers moeilijk betaalbaar, het was het sterkste aspect wat Zulte Waregem anders maakte dan de andere clubs in Belgi?. En in een moeilijke, verzadigde markt moet je je van je concurrenten kunnen differenti?ren.


kleine opmerking de meeste mensen die wat van voetbal kennen zeggen waregem of zulte waregem, iedere voetbalkenner of met klein beetje kennis, weet dat het een fusie is van het toenmalige sv waregem, als je kijkt in kranten wordt ng telke male verwezen naar sv waregem

vb essevee is terug toen we naar eerste gingen

bij europese matchen: telke male intervieuws of reportages in studio over vorige europese matchen van sv waregem en intervieuws met filip desmet enz...

denk dat iedere tegenstander wel weet dat we sv waregem waren paar jaar geleden: net zoals wij weten dat germinal beerschot (beerschot is) terwijl er velen gba zeggen of germinal beerschot....

Rafa

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1114 Gepost op: november 03, 2007, 11:11:58 am »
...
kleine opmerking de meeste mensen die wat van voetbal kennen zeggen waregem of zulte waregem, iedere voetbalkenner of met klein beetje kennis, weet dat het een fusie is van het toenmalige sv waregem, als je kijkt in kranten wordt ng telke male verwezen naar sv waregem

vb essevee is terug toen we naar eerste gingen

bij europese matchen: telke male intervieuws of reportages in studio over vorige europese matchen van sv waregem en intervieuws met filip desmet enz...

denk dat iedere tegenstander wel weet dat we sv waregem waren paar jaar geleden: net zoals wij weten dat germinal beerschot (beerschot is) terwijl er velen gba zeggen of germinal beerschot....
Een fusie is met 2 ploegen, om maar een cijfer te gebruiken ;)
Frank Raes, Jan Mulder en Boskamp zeggen helft van de tijd Zulte, dus voor u zijn dat geen voetbalkenners ?

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1115 Gepost op: november 03, 2007, 12:09:49 pm »
meneer jowanie,
Uw "SWOT" analyse is een wetenschappelijk feit, maar sommige onzin die jij erin uitkraamt is triest!!
portugal, rood&groen, prachtige truitjes,...
en uw analyse over de naam is ook al zo'n zever.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1116 Gepost op: november 03, 2007, 12:20:08 pm »
Ja, de naam in Zulte veranderen zou wel even te ver gaan denk ik

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1117 Gepost op: november 03, 2007, 12:31:27 pm »
Een andere naam?? Op uw hoofd gevallen  ???
Kdenk da de roepnaam Essevee wel redelijk uniek is  :o
En Anderlecht is geen plaatsnaam volgens u...

Enkel bij de threats heb je een punt, maar kdenk da de supporters in de eerste plaats goed voetbal willen zien, en als da nie kan zonder npaar buitenlanders dan is da maar zo...Zal niemand van wakker liggen...

Ik vind tbelangrijkste punt om ons stadion te vullen de randgemeenten, en dan meer richting oost-vlaanderen...Daar ligt nog ngroot marktaandeel van potenti?le supporters...En vooral de jeugd aanspreken dan...

Denkt ge nu echt dat een club als de onze publiek gaat trekken over gans Belgi?  ???


Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1118 Gepost op: november 03, 2007, 12:36:57 pm »
...
kleine opmerking de meeste mensen die wat van voetbal kennen zeggen waregem of zulte waregem, iedere voetbalkenner of met klein beetje kennis, weet dat het een fusie is van het toenmalige sv waregem, als je kijkt in kranten wordt ng telke male verwezen naar sv waregem

vb essevee is terug toen we naar eerste gingen

bij europese matchen: telke male intervieuws of reportages in studio over vorige europese matchen van sv waregem en intervieuws met filip desmet enz...

denk dat iedere tegenstander wel weet dat we sv waregem waren paar jaar geleden: net zoals wij weten dat germinal beerschot (beerschot is) terwijl er velen gba zeggen of germinal beerschot....
Een fusie is met 2 ploegen, om maar een cijfer te gebruiken ;)
Frank Raes, Jan Mulder en Boskamp zeggen helft van de tijd Zulte, dus voor u zijn dat geen voetbalkenners ?

Dat zullen wel voetbalkenners zijn , maar dan zonder respeckt ofwel zelfbewust (domheid).
Wat kan men anders zeggen van mensen die de naam van een ploeg verkrachten. ;)

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1119 Gepost op: november 03, 2007, 01:00:52 pm »
Hoewel ik een SWOT analyse maar een stom instrument vind dat vooral uit de theorie komt, maar in praktijk maar weinig kan bijbrengen zal ik er ook eentje maken

STRENGHTS:  De ongelooflijke campagne in ons eerste jaar waar we nu nog steeds de vruchten van plukken (al zal dit ook niet meer zo lang duren hoor).  De familiale sfeer waardoor we een uniek voordeel hebben in deze streek, dat wij van voetbal een gezinsgebeuren kunnen maken.  Iets wat Brugge en Gent niet heeft.  Dat is dus een markt waar we aggressieve campagne voor moeten voeren.

WEAKNESSES:  Ons hinterland is vrij klein.  We zitten met Gent en Brugge in de buurt die al redelijk veel van ons supporterspotentieel hebben ingepikt.  Het feit dat Gent de laatste jaren ook aan het groeien is zorgt er wel voor dat we tegen hen moeten vechten voor de restjes die brugge nog niet heeft ingenomen.  Een strijd die zowieso met ongelijke wapens zal zijn aangezien hun Arteveldestadion ongetwijfeld veel en veel mooier zal zijn dan het onze

OPPORTUNITIES: Met een nieuw stadion gaan er natuurlijk veel mogelijkheden mee gemoeid.  Zo kunnen sponsors makkelijker overtuigd worden door de "pracht en praal" van een nieuw stadion.  Je kan diversifieren in abbonementsprijzen en zo de markt wat beter afromen.

THREATS: KV Kortrijk.  Op dit moment absoluut geen bedreiging, maar als ze ooit eens uit die 2e klasse raken dan gaan ze een deel van ons sponsor en supporterspotentieel trachten in te pikken.