Auteur Topic: De eindeloze, nutteloze discussie...  (gelezen 40542 keer)

Offline mister f

• Leden
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #100 Gepost op: november 08, 2008, 10:39:49 am »
man man wat is het hier weer gezellig. :(

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #101 Gepost op: november 08, 2008, 11:26:44 am »
zo typisch antwoord  ;D
het gaat mij vooral de manier waarop we verliezen  ;)
kutaap  ;D

kopje laten hangen ge spreekt link over kindjes ze verdienen miljarde veel geld vo hetgeen ze maar doen
en ze zouden beter eens spelen zoals standard gvd ze zouden beter keer voor elke bal vechten!
maarja onzen trainer is meer bezig met zijn tactiek in plaats van eerst der keer voor te zorgen dat zijn spelers gemotiveerd zijn om te spelen!

Kdenk dat elke andere 1steklasser zou willen dat ze spelen zoals Standard.. Kdenk niet dat wij voor Lutte 20miljoen en voor Meert 7,5miljoen gaan krijgen. (Standard speelt trouwens enkel goed Europees..)

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #102 Gepost op: november 08, 2008, 02:07:55 pm »
zo typisch antwoord  ;D
kutaap  ;D

kopje laten hangen ge spreekt link over kindjes ze verdienen miljarde veel geld vo hetgeen ze maar doen
en ze zouden beter eens spelen zoals standard gvd ze zouden beter keer voor elke bal vechten!
maarja onzen trainer is meer bezig met zijn tactiek in plaats van eerst der keer voor te zorgen dat zijn spelers gemotiveerd zijn om te spelen!

lg , word dan (succes)supporter van standard. wie houdt je tegen ?

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #103 Gepost op: november 08, 2008, 03:47:15 pm »
De laatste keer dat het hier zo gezellig was, was voor de match tegen Anderlecht. Ik hoop dat het resultaat de volgende match navenant is.

Offline athos

• Leden
« Reactie #104 Gepost op: november 08, 2008, 05:14:54 pm »
Uw reactie is beneden alle peil. nog 1 keer op de man spelen en u krijgt een ban. Dergelijk taalgebruik wordt hier niet getolereerd.
Voor de rest vind ik het triestig voor u dat u elke keer hoopt dat sv verliest.
Dus u bent gewaarschuwd
Nog 1 maal provoceren of nog 1 maal op de man spelen en u hoeft niet meer op dit forum te komen. Een toegevoegde waarde ben je zowieso niet. Laat dit duidelijk zijn.

Waarom in hemelsnaam nog een kans geven ?  Is het nu nog altijd niet duidelijk wat dat zielig figuurtje probeert te bereiken ?? 
Sorry, maar ik noem dat ook geen supporter. Conclusie : wat doet hij op dit forum?

Offline lg

• Leden
« Reactie #105 Gepost op: november 10, 2008, 01:14:50 pm »
zo typisch antwoord  ;D
kutaap  ;D

Uw reactie is beneden alle peil. nog 1 keer op de man spelen en u krijgt een ban. Dergelijk taalgebruik wordt hier niet getolereerd.

Dus u bent gewaarschuwd

Nog 1 maal provoceren of nog 1 maal op de man spelen en u hoeft niet meer op dit forum te komen. Een toegevoegde waarde ben je zowieso niet. Laat dit duidelijk zijn.

wel leuk zo hij zegt tegen mij kameelaap en dit mag ik zeg 1 ding terug en ik krijg waarschuwing
daar ging het dus over over de vriendenkring
ik ben geen meerwaarde omdat het jullie mening niet is kan ik eraan doen dat ik wel mijn mond durf open doen
en nie gewoon toekijk hoe slecht het voor de moment gaat!
en daarbij ik provoceer niet ik reageer enkel op het geen wat gezegt geweest is hij speelde op de man ;)
en ik hoop niet dat essvee verliest zeker niet maar met het voetbal dat we nu brengen kan je toch niet positief zijn? moest ik succes supporter zijn of geen echte supporter van den essevee waarom zou ik me dan hier nog bezig houden?? ik laat alles voor de voetbal en degene die me kennen kunnen dat beamen maar ik mag dan ook iets terug verwachten van den essevee en dit krijgen we momenteel zeker niet ;)
en voor derest er zitten er hier veel op die geen meerwaarde zijn op dit forum meer enkel mee ja knikken met sommigen

fox

• Gast
« Reactie #106 Gepost op: november 10, 2008, 04:19:54 pm »
zo typisch antwoord  ;D
kutaap  ;D

Dus u bent gewaarschuwd

wel leuk zo hij zegt tegen mij kameelaap en dit mag ik zeg 1 ding terug en ik krijg waarschuwing
daar ging het dus over over de vriendenkring
ik ben geen meerwaarde omdat het jullie mening niet is kan ik eraan doen dat ik wel mijn mond durf open doen

Die andere persoon heeft ook een waarschuwing gekregen. ik maak daar dus geen onderscheid in, mijn beste. Ik reken niemand op dit forum tot mijn "vriendenkring" en ik behandel iedereen op dezelfde voet en ik denk dat dat vrij duidelijk mag zijn.

jij bent geen meerwaarde, niet omdat je mijn mening niet deelt, maar omdat je enkel provoceert en geen enkele onderbouw geeft voor die mening. Er zijn hier nog een aantal mensen waar ik vaak de mening niet mee deel maar ik beschouw ze wel als meerwaarde omdat ze tenminste op een deftige manier in discussie gaan en er niet enkel op uitzijn om iemand de poten van onder de stoel te zagen. Dat arrogante ondertoontje, de belachelijke smileys op de meest ongepaste plaatsen, de gebrekkige schrijfstijl en het blijven weigeren om leestekens te gebruiken werken deze indruk enkel maar in de hand.

Trouwens, met het voetbal dat we brengen kan je niet anders dan tevreden zijn, want we brengen zowat het attractiefste voetbal van eerste klasse. Je kan dus enkel ontevreden zijn met de punten die dit tot nu toe heeft opgeleverd en voor klachten omtrent dat departement moet je bij dame Fortuna zijn en niet bij Deheer F.D. of iemand anders van de club.

Je mond opendoen en enkel en alleen kritiek spuien is ook geen kwestie van durven, het is eerder een kweste van anonieme lafheid.

Crudo

• Gast
« Reactie #107 Gepost op: november 10, 2008, 04:37:42 pm »
Attractiefste voetbal van 1e klasse ?  ;D Nu ook nie overdrijven h?, daarvoor moeten we nog veel constanter zijn. De plaats waar we nu staan is waar we ongeveer thuishoren

Voor een analyse is het nu trouwens nog veel te vroeg. Tegen de winterstop kan je ten vroegste zeggen of we aan een goed seizoen bezig zijn.

Offline mister f

• Leden
« Reactie #108 Gepost op: november 10, 2008, 05:52:15 pm »
groot gelijk crudo. ;)

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #109 Gepost op: november 10, 2008, 07:11:32 pm »
Attractiefste voetbal van 1e klasse ?  ;D Nu ook nie overdrijven h?, daarvoor moeten we nog veel constanter zijn. De plaats waar we nu staan is waar we ongeveer thuishoren

Voor een analyse is het nu trouwens nog veel te vroeg. Tegen de winterstop kan je ten vroegste zeggen of we aan een goed seizoen bezig zijn.

Inderdaad. We hebben effectief al heel attractief voetbal gebracht, maar kunnen dit blijkbaar niet constant brengen. Dat is ons grootste minpunt. Wat onze plaats betreft, vind ik toch dat we wat te laag staan. Cercle, Lokeren Moeskroen ( en eigenlijk zelfs Genk ) vind ik niet speciaal beter spelen. We verdienen toch een linkerkolom vind ik.
Nu opnieuw. Voor de winterstop spelen we enorm veel matchen die ons nooit liggen. We hebben nu de 2 uitmatchen naar Jan Breydel achter de rug. We zijn naar Westerlo geweest die thuis enorm sterk zijn. We moeten nog naar Kortrijk die thuis nog niet verloren hebben. We hebben tegen Lokeren gelijk gespeeld en die hebben nog maar 1 keer verloren... Dat zijn allemaal matchen die ons traditioneel sowieso slecht liggen. Als ik de punten nu vergelijk met de punten in diezelfde matchen verleden jaar hebben we nog altijd een punt op overschot en ik heb een planning om zo'n 25 a 26 punten te halen en ook op die planning lopen we een punt voorop, maar goed, dat neemt niet weg dat we in de komende matchen wat punten gaan moeten halen.  Komaan Essevee!!!!!!
« Laatst bewerkt op: november 10, 2008, 07:15:27 pm door sv_forever »

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #110 Gepost op: november 10, 2008, 11:40:09 pm »
er zullen toch ook nog wat mensen zijn die zoals ik denken ook zeker, maw dury beschouwen als "voetbaltrainer" want dat is hij nu toch eenmaal  ;) .

sommigen beschouwen hem als een godheid, de redder, het opperhoofd waaraan svzw alles te danken heeft en vrezen (zijn er zelfs zeker van) dat svzw na zijn vertrek als een kaartenhuisje in elkaar zal zakken.

anderen daarentegen breken alles wat van dicht of van ver ook maar iets met dury of zijn beslissingen of spelerskeuzes en zo te maken heeft.

ik daarentegen behoor tot het centrum, ik beschouw hem als een voetbaltrainer, met doodgewone menselijke kanten (maw hij neemt soms goede, en soms minder goede beslissingen).
als dury hier (ooit) weggaat, en dat zal vroeg of laat zo zijn, dan komt er een andere trainer, die opnieuw kritiek zal krijgen, en opnieuw fans en tegenstanders zal hebben. in het begin zal het post-dury tijdperk wel wat moeilijk en onwennig zijn maar uiteindelijk zal svzw ook zonder dury blijven verder bestaan.
het (voort)bestaan van een voetbalclub mag immers NOOIT afhankelijk worden van 1 persoon als dat nu een trainer, speler of geldschieter is.

ik heb gezegd  ;)

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #111 Gepost op: november 11, 2008, 11:49:38 am »
Ja en Dury haalt resultaat. Vergelijk alle ploegen die in eerste gekomen zijn na ons of zelfs de jaren voor ons dan kunt ge duidelijk zien welke ploeg er bovenuitsteekt. Dat kan niemand ontkennen. En was het voetbal de vorige jaren wat minder. We staan er toch maar mooi.
voila. Een eventueel ontslag zou bij mij maar ter sprake komen indien het echt nodig is dus als er een kortetermijnoplossing nodig is, dus in geval van een troosteloze degradatieplaats na de winterstop want dan heeft zo'n trainerswissel een positieve invloed op korte termijn en ik wil mijn ploeg niet uit eerste klasse zien vallen en bij mijn weten is daar nog lang geen sprake van.

Offline lg

• Leden
« Reactie #112 Gepost op: november 12, 2008, 12:03:47 am »
het gaat niet over winnen of verliezen
het gaat over de manier waarop!!
+ als ik geen leestekens wil gebruiken dan doe ik dit niet ook is niet verplicht trouwens  ;)
die smileys staan er om te gebruiken hoe en waar ik ze gebruik beslis ik ook zelf!
ik heb wel degelijk een onderbouwing maar die is ook je mening niet dus begrijp je die aan geen kanten!!
en als je zegt dat we attractief voetbal spelen?
dan vraag ik mij af naar welke ploeg jij gaat gaan kijken  ???

en voor derest volg ik svzw81 zijn mening 

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
« Reactie #113 Gepost op: november 12, 2008, 07:43:05 am »
het gaat niet over winnen of verliezen
het gaat over de manier waarop!!
+ als ik geen leestekens wil gebruiken dan doe ik dit niet ook is niet verplicht trouwens  ;)
die smileys staan er om te gebruiken hoe en waar ik ze gebruik beslis ik ook zelf!
ik heb wel degelijk een onderbouwing maar die is ook je mening niet dus begrijp je die aan geen kanten!!
en als je zegt dat we attractief voetbal spelen?
dan vraag ik mij af naar welke ploeg jij gaat gaan kijken  ???

en voor derest volg ik svzw81 zijn mening 

Wat een zever, ik vind dat je je er gewoon makkelijk wil van afmaken door plots de mening van iemand anders (in dit geval 'svzw81') te volgen terwijl dit totaal je mening niet is. Je bent niet 'centraal', integendeel, je staat bijna op het uiterste punt van het negatieve. Geef trouwens eens uw onderbouwde kritiek op Dury, kom eens met duidelijke argumenten. Ik ben nieuwsgierig...

Crudo

• Gast
« Reactie #114 Gepost op: november 12, 2008, 02:50:40 pm »

Offline lg

• Leden
« Reactie #115 Gepost op: november 13, 2008, 08:51:01 pm »
1 dat dury mooie dingen heeft laten zien met ons essevee? ja akkoord
   MAAR dat was verleden tijn we leven daar niet meer in maar we leven nu!!
2 als iemand van jullie mij kan bewijzen dat dury nog grip heeft op onze ploeg verander ik wel mijn mening
   maar aangezien het spel van sommige wedstrijden kan er me dit niemand bewijzen!
3 sommige vervangingen zijn totaal gewoon dom maar ook echt dom!
4 dury kan zijn spelers ook niet meer motiveren dat zieje zo op het plein behalve tegen anderlecht ofzo
   maarja dan is dat ook niet nodig!!
5 dury zegt soms dingen tegen bepaalde spelers waar hij gewoon het recht niet heeft van sommige
   woorden of zinnen te gebruiken zoals de brul geweest!
6 zijn commentaar na sommige wedstrijden is totaal b*lsh*t
7 met de kwaliteiten van onze ploeg kunnen we veel beter of nu!!

en waarom ik svzw81 zijn mening volg niet omdat ik zoals hem ben maar wel het feit dat er 3 zo supporters zijn! en ja ik zeg dury buiten omdat hij nu voor ons geen meerwaarde meer is we blijven staan, maar we gaan niet meer vooruit!! ook ben ik niet in alles negatief zoals over matton, meert, bossuyt, sommige acties van de colonoboys, het nieuwe stadion dat ze willen. waar ik wel negatief over ben is over het beleid naar de supporters toe, het te goed overeen komen tussen dury en naessens kijk maar naar brugge geweest vorig jaar of het jaar ervoor, allemaal vrienden heeft daar ook niet goed afgelopen ;)

Sv Zulte Waregem

• Gast
« Reactie #116 Gepost op: november 13, 2008, 09:07:44 pm »
1 dat dury mooie dingen heeft laten zien met ons essevee? ja akkoord
   MAAR dat was verleden tijn we leven daar niet meer in maar we leven nu!!

Heel juist, we leven nu. We spelen dit seizoen bij momenten schitterend voetbal, alleen blijven de resultaten voorlopig wat uit (alhoewel). Ik zie het probleem echt niet in, misschien zou je eens moeten proberen wat positiever te zijn, wat denk je? Als je altijd wil winnen dan moet je naar Standard of Anderlecht gaan zien.

Citaat
2 als iemand van jullie mij kan bewijzen dat dury nog grip heeft op onze ploeg verander ik wel mijn mening
   maar aangezien het spel van sommige wedstrijden kan er me dit niemand bewijzen!

Het spel van sommige wedstrijden? Welke wedstrijden precies? Want voor zover ik me kan herinneren speelden we zowat elke wedstrijd - op een paar uitzonderingen na - z??r mooi en goed, aanvallend voetbal. Dat de resultaten niet altijd volgen, wel dat is wat men noemt voetbal.

Citaat
3 sommige vervangingen zijn totaal gewoon dom maar ook echt dom!

If you say so. Hij zal wel weten wat hij doet, en daarvoor kunnen we bvb eventjes kijken naar het palmares van de afgelopen jaren. Kijk, ik ga ook niet altijd akkoord met wat hij doet, maar wat probeer je hier eigenlijk constant te bewijzen? Je wilt een nieuwe trainer? Een Ferreira voor een jaartje? Dan Meeuws een half jaartje? Vercauteren mag ook eventjes proberen? Zucht.

Citaat
4 dury kan zijn spelers ook niet meer motiveren dat zieje zo op het plein behalve tegen anderlecht ofzo
   maarja dan is dat ook niet nodig!!

Ik ben nooit aanwezig in de kleedkamers, jij wel blijkbaar? Enlighten us.

Citaat
5 dury zegt soms dingen tegen bepaalde spelers waar hij gewoon het recht niet heeft van sommige
   woorden of zinnen te gebruiken zoals de brul geweest!

Akkoord, hij is niet altijd honderd procent correct met bepaalde spelers, en het is een koppig man - maar nogmaals, wat probeer je hier eigenlijk te zeggen? Dury buiten omdat jij niet akkoord gaat met zijn vervangingen? Omdat hij De Brul aangepakt heeft? Zucht, deel twee.

Citaat
6 zijn commentaar na sommige wedstrijden is totaal b*lsh*t

Sober, eerlijk, verzorgd, vriendelijk. Inderdaad, totaal bullshit.

Citaat
7 met de kwaliteiten van onze ploeg kunnen we veel beter of nu!!

;D

Moest ik jou zijn zou ik eens h??l diep ademhalen, en eens goed nadenken of je nu eigenlijk ?cht een fan bent van deze club, of niet. Leef je nog in de tijd van Sv Waregem, of sta je achter Sv Zulte Waregem. Ben je verbitterd omwille van de fusie en kan je het heel moeilijk verstoppen, of ben je gewoon graag negatief. Heeft Dury jou persoonlijk iets aangedaan, of klaag je gewoon graag. Diep ademhalen.

CB06_boy

• Gast
« Reactie #117 Gepost op: november 13, 2008, 09:19:08 pm »
aan zijn schrijfwijze te zien heeft hij zelf nooit de tijd van ksv waregem meegemaakt...

Offline lg

• Leden
« Reactie #118 Gepost op: november 13, 2008, 09:23:19 pm »
1 ben geen succes supporter anders was ik allang geen supporter meer van den essevee.

2 paar uitzonderingen = sommige wedstrijden.
   maar als je de wedstrijden niet won was je blijkbaar niet goed genoeg. niet scoren = niet winnen.
   reden? gebrek aan concentratie?, motivatie?, vertrouwen?, trainer moet daar aan werken!
   doet hij meschien ook maar blijkbaar werkt zijn tactiek niet.

3 palmaras? my ass zoals je zelf sommige trainers noemt palmaras ben je niets mee!
   het is nu die telt.

4 nee ook niet maar dit zieje zo op het plein zieje dit niet? kijk jij blijkbaar naar andere wedstrijden.

5 door zo dingen te zeggen demotiveer je spelers en worden spelers bang en dit werkt negatief.
   comentaar moet je kunnen geven maar deze moet dan wel commentaar zijn om heb beter te maken,
  en niet om hem aftebreken.

6 altijd hetzelfste je mag niet vergeten van waar  we komen this altijd hetzelfste liedje (afgezaagd)

7 tijd van sv waregem? nee totaal niet ben niet oud genoeg om de echte glorie jaren mee gemaakt te
   hebben. ja ik sta achter svzw maar als het slecht gaat dan is het slecht en moet het ook gezegt kunnen
   worden! en ja ik had liever geen fusie gezien maar dan zag ik nu meschien geen eerste klasse voetbal,
   maar daar heb ik me bij neergelegd.

Sv Zulte Waregem

• Gast
« Reactie #119 Gepost op: november 13, 2008, 10:19:23 pm »
1 ben geen succes supporter anders was ik allang geen supporter meer van den essevee.

Sorry maar de enige topic waar je fanatiek tekeer gaat is deze, doorgaans met negatieve opmerkingen over onze trainer en onze club. Je noemt jezelf een fan?

Citaat
2 paar uitzonderingen = sommige wedstrijden.
   maar als je de wedstrijden niet won was je blijkbaar niet goed genoeg. niet scoren = niet winnen.
   reden? gebrek aan concentratie?, motivatie?, vertrouwen?, trainer moet daar aan werken!
   doet hij meschien ook maar blijkbaar werkt zijn tactiek niet.

Met alle respect, maar begrijp je het spel 'voetbal' eigenlijk? Het heeft niks met logica te maken. Tegen Genk hadden we aan de rust 3-0 moeten voorstaan, idem tegen Dender - maar voetbal is nu eenmaal voetbal en als de kansen niet worden afgemaakt dan word je koud gepakt. Spijtig, maar dat is het vreemde aan - of het charme van - deze sport. Het voetbal is dit seizoen h??l goed, we hebben vele kansen, alleen worden ze niet afgemaakt. Is dat Dury z'n fout? Meen je dit nu echt?

Citaat
3 palmaras? my ass zoals je zelf sommige trainers noemt palmaras ben je niets mee!
   het is nu die telt.

Inderdaad, nogmaals, nu. We spelen zeer goed voetbal, veel beter dan vorig seizoen. De resultaten blijven bij momenten uit, maar dat zal wel veranderen. Mark my words, we spreken in mei nog eens - we eindigen rond de 9e plaats. Als je dat niet goed genoeg vindt, dan is Sclessin waarschijnlijk meer uw ding.

Citaat
5 door zo dingen te zeggen demotiveer je spelers en worden spelers bang en dit werkt negatief.
   comentaar moet je kunnen geven maar deze moet dan wel commentaar zijn om heb beter te maken,
  en niet om hem aftebreken.

Idd, het werkt blijkbaar ?rg negatief aangezien we de beker van Belgi? wonnen (ten tijde van De Brul), Europees overwinterden (vriend en vijand verrasten), schitterend voetbal leverden,... En idd, helemaal akkoord, commentaar moet niet altijd negatief zijn, vreemd genoeg is uw commentaar - in deze topic - doorgaans enorm negatief. Ironie.

Citaat
7 tijd van sv waregem? nee totaal niet ben niet oud genoeg om de echte glorie jaren mee gemaakt te
   hebben. ja ik sta achter svzw maar als het slecht gaat dan is het slecht en moet het ook gezegt kunnen
   worden! en ja ik had liever geen fusie gezien maar dan zag ik nu meschien geen eerste klasse voetbal,
   maar daar heb ik me bij neergelegd.

Ah het gaat slecht? Komaan jongeman. Mocht je Sv Waregem hebben meegemaakt - en mocht je wat ouder zijn geweest - dan zou je begrijpen dat Essevee het - all things considered - m??r dan behoorlijk doet. We hebben een goede, Belgische ploeg, die resultaten levert. We hebben een bestuur dat vooruit wil, een achterban die er iets wil van maken. We hebben in korte tijd h??l (h?????l!) veel getoond en bereikt, en daar kunnen we alleen fier op zijn.