1 dat dury mooie dingen heeft laten zien met ons essevee? ja akkoord
MAAR dat was verleden tijn we leven daar niet meer in maar we leven nu!!
Heel juist, we leven nu. We spelen dit seizoen bij momenten schitterend voetbal, alleen blijven de resultaten voorlopig wat uit (alhoewel). Ik zie het probleem echt niet in, misschien zou je eens moeten proberen wat positiever te zijn, wat denk je? Als je altijd wil winnen dan moet je naar Standard of Anderlecht gaan zien.
2 als iemand van jullie mij kan bewijzen dat dury nog grip heeft op onze ploeg verander ik wel mijn mening
maar aangezien het spel van sommige wedstrijden kan er me dit niemand bewijzen!
Het spel van sommige wedstrijden? Welke wedstrijden precies? Want voor zover ik me kan herinneren speelden we zowat elke wedstrijd - op een paar uitzonderingen na - z??r mooi en goed, aanvallend voetbal. Dat de resultaten niet altijd volgen, wel dat is wat men noemt voetbal.
3 sommige vervangingen zijn totaal gewoon dom maar ook echt dom!
If you say so. Hij zal wel weten wat hij doet, en daarvoor kunnen we bvb eventjes kijken naar het palmares van de afgelopen jaren. Kijk, ik ga ook niet altijd akkoord met wat hij doet, maar wat probeer je hier eigenlijk constant te bewijzen? Je wilt een nieuwe trainer? Een Ferreira voor een jaartje? Dan Meeuws een half jaartje? Vercauteren mag ook eventjes proberen? Zucht.
4 dury kan zijn spelers ook niet meer motiveren dat zieje zo op het plein behalve tegen anderlecht ofzo
maarja dan is dat ook niet nodig!!
Ik ben nooit aanwezig in de kleedkamers, jij wel blijkbaar? Enlighten us.
5 dury zegt soms dingen tegen bepaalde spelers waar hij gewoon het recht niet heeft van sommige
woorden of zinnen te gebruiken zoals de brul geweest!
Akkoord, hij is niet altijd honderd procent correct met bepaalde spelers, en het is een koppig man - maar nogmaals, wat probeer je hier eigenlijk te zeggen? Dury buiten omdat jij niet akkoord gaat met zijn vervangingen? Omdat hij De Brul aangepakt heeft? Zucht, deel twee.
6 zijn commentaar na sommige wedstrijden is totaal b*lsh*t
Sober, eerlijk, verzorgd, vriendelijk. Inderdaad, totaal bullshit.
7 met de kwaliteiten van onze ploeg kunnen we veel beter of nu!!
Moest ik jou zijn zou ik eens h??l diep ademhalen, en eens goed nadenken of je nu eigenlijk ?cht een fan bent van deze club, of niet. Leef je nog in de tijd van Sv Waregem, of sta je achter Sv Zulte Waregem. Ben je verbitterd omwille van de fusie en kan je het heel moeilijk verstoppen, of ben je gewoon graag negatief. Heeft Dury jou persoonlijk iets aangedaan, of klaag je gewoon graag. Diep ademhalen.